Hop til indhold
Gabel

Løgstørvej 119 Løgstør/Trend

Recommended Posts

Har altid stå pik når jeg vågner om morgenen, men denne var helt speciel. For kunne simpelt hen ikke få den til at falde til ro igen. Så måtte bare forbi en pige, for at få lettet trykket. Det blev en thai på vej til arbejde i Viborg. Nemlig løgstørvej 119 ved Trend. Det fortryder jeg ikke. Selv om klokken var 6.30 her til morgen, blev der stadig åbnet. Det var en lille thai som var lidt træt. Men hun var super sød og meget kærlig. 

En hurtig anmeldelse af pigen og stedet.... 

Alder omkring 30 år.

vægt mellem 50 og 55 kg

ca 160 cm høj

Gode ungpige bryster.

Stedet er lidt snusket men ligger meget diskret i skoven. 

Her fik jeg hele pakken med masser kys. Virkede meget gf oplevelse. Hun er meget smilede og glad. 

Hun er mega stram, og var i tvivl om om det overhovedet kunne lade sig gøre at komme ind i hende. Men det lykkes, og hun lever sig ind i det. Stadig masser kys. 

Pigen vil jeg samlet give 8 ud af 10 og sex 9 ud af 10. 

Stedet vil jeg gi 7 ud af 10, da det er lidt snusket. Men lækkert det er meget diskret. 

Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen. Men hun er typen hvor der helt sikkert skal være kemi. Så kærtegn hende, og behandel hende godt, så tror jeg der også det vil blive en god oplevelse hos jer. 

Mvh gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Gabel skrev, den 15/9/2016 at 07:57:

Ups skulle være under thaisteder i Jylland.... Undskylder.... 

Link? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pj773 skrev, den 18. september 2016 at 21:30:

Link? 

Der er ikke noget link, andet end de er i EB ind imellem. Og her er det ikke med billeder desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders84

Har selv været forbi det gule hus for en 5 mdr tid siden. 

Huset ligger meget diskret for sig selv. 

Jeg ankommer og thai damen åbner, ikke den kønneste, men ok, dette er min første thai. 

Vi aftalte 15 min, hun fik pengene og gik, hun kom tilbage efter nogen min. selve sex'en var ok hun gjorde det godt og var frisk på forskellige positioner. 

Da vi er færdig, tager jeg tøjet på og går, jeg når ca 3 km, før mit dæk siger plap plap, stopper bilen og går ud og ser jeg har fladt dæk. Ringer efter falk og kan putter luft i, han konstaterede at mit dæk var blevet piftet med en kniv. 

Så til jer der overvejer dette sted, lad være med at prutte om prisen. Det bliver dyrt i den anden ende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders84 skrev, 1 time siden:

Har selv været forbi det gule hus for en 5 mdr tid siden. 

Huset ligger meget diskret for sig selv. 

Jeg ankommer og thai damen åbner, ikke den kønneste, men ok, dette er min første thai. 

Vi aftalte 15 min, hun fik pengene og gik, hun kom tilbage efter nogen min. selve sex'en var ok hun gjorde det godt og var frisk på forskellige positioner. 

Da vi er færdig, tager jeg tøjet på og går, jeg når ca 3 km, før mit dæk siger plap plap, stopper bilen og går ud og ser jeg har fladt dæk. Ringer efter falk og kan putter luft i, han konstaterede at mit dæk var blevet piftet med en kniv. 

Så til jer der overvejer dette sted, lad være med at prutte om prisen. Det bliver dyrt i den anden ende. 

Ville det ikke have været mere naturligt at hun bare havde sagt nej tak til dit (formodentligt ret lave) tilbud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders84
Frisk skrev, for 48 minutter siden:

Ville det ikke have været mere naturligt at hun bare havde sagt nej tak til dit (formodentligt ret lave) tilbud ?

Jo det tænker man, havde 400 kr og ikke 500, og hun gik med til det. De modtog ikke mobilpay. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Gabel skrev, den 20/9/2016 at 06:22:

Der er ikke noget link, andet end de er i EB ind imellem. Og her er det ikke med billeder desværre. 

EB er nede idag. Kunne du sende PB med mobilnummer. Der er uro i jernet... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Gabel skrev, den 15/9/2016 at 07:53:

Har altid stå pik når jeg vågner om morgenen, men denne var helt speciel. For kunne simpelt hen ikke få den til at falde til ro igen. Så måtte bare forbi en pige, for at få lettet trykket. Det blev en thai på vej til arbejde i Viborg. Nemlig løgstørvej 119 ved Trend. Det fortryder jeg ikke. Selv om klokken var 6.30 her til morgen, blev der stadig åbnet. Det var en lille thai som var lidt træt. Men hun var super sød og meget kærlig. 

En hurtig anmeldelse af pigen og stedet.... 

Alder omkring 30 år.

vægt mellem 50 og 55 kg

ca 160 cm høj

Gode ungpige bryster.

Stedet er lidt snusket men ligger meget diskret i skoven. 

Her fik jeg hele pakken med masser kys. Virkede meget gf oplevelse. Hun er meget smilede og glad. 

Hun er mega stram, og var i tvivl om om det overhovedet kunne lade sig gøre at komme ind i hende. Men det lykkes, og hun lever sig ind i det. Stadig masser kys. 

Pigen vil jeg samlet give 8 ud af 10 og sex 9 ud af 10. 

Stedet vil jeg gi 7 ud af 10, da det er lidt snusket. Men lækkert det er meget diskret. 

Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen. Men hun er typen hvor der helt sikkert skal være kemi. Så kærtegn hende, og behandel hende godt, så tror jeg der også det vil blive en god oplevelse hos jer. 

Mvh gabel

EB er nede idag. Kunne du sende PB med mobilnummer?  Der er uro i jernet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pj773 skrev, den 9/10/2016 at 14:52:

EB er nede idag. Kunne du sende PB med mobilnummer?  Der er uro i jernet. 

Har desværre hverken nummer eller link.

Mvh Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders84 skrev, den 8/10/2016 at 20:14:

jeg når ca 3 km, før mit dæk siger plap plap, stopper bilen og går ud og ser jeg har fladt dæk. Ringer efter falk og kan putter luft i, han konstaterede at mit dæk var blevet piftet med en kniv. 

Så til jer der overvejer dette sted, lad være med at prutte om prisen. Det bliver dyrt i den anden ende. 

Lyder noget mærkeligt at du skulle kunne køre 3 km før dækket var fladt, hvis det var piftet med en kniv - og så ville Falck-manden heller ikke bare kunne nøjes med at putte luft i.

Og hvad skulle stedet få ud af det pga. en disput om kr. 100,- ?

Og hvornår skulle thai-pigen få lejlighed til at løbe ud og pifte dit dæk?

Tror nærmere det kunne være en nabo, der forsøger at skræmme kunderne væk - og så har det jo slet ikke noget at gøre med om du har pruttet om prisen.

Men ellers er det et godt råd: Har man ikke råd til at besøge en glædespige - så lad være ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders84
Jernsvinet skrev, for 29 minutter siden:

Lyder noget mærkeligt at du skulle kunne køre 3 km før dækket var fladt, hvis det var piftet med en kniv - og så ville Falck-manden heller ikke bare kunne nøjes med at putte luft i.

Og hvad skulle stedet få ud af det pga. en disput om kr. 100,- ?

Og hvornår skulle thai-pigen få lejlighed til at løbe ud og pifte dit dæk?

Tror nærmere det kunne være en nabo, der forsøger at skræmme kunderne væk - og så har det jo slet ikke noget at gøre med om du har pruttet om prisen.

Men ellers er det et godt råd: Har man ikke råd til at besøge en glædespige - så lad være ;-)

Havde ikke regnet med en uførlig forklaring af dæk problemet men ok. Efter Falckmanden havde påfyldt luft finder han her ud af at det er piftet pga. Luften siver ud. 

Da thai kvinden kommer ind til mig kan jeg høre hoveddøren bliver låst op og åbnet, og lidt senere bliver låst igen. Så går ud fra the pimp også bor der. 

Hvis du havde været ved det gule hus. Ville du vide at der ikke rigtig er nogen naboer lige ved siden af. 

Tak for dit råd, men nu var sagen ikke om jeg havde råd eller ikke. Nu at jeg kun havde det antal penge på mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders84 skrev, for 5 timer siden:

Havde ikke regnet med en uførlig forklaring af dæk problemet men ok. Efter Falckmanden havde påfyldt luft finder han her ud af at det er piftet pga. Luften siver ud. 

Da thai kvinden kommer ind til mig kan jeg høre hoveddøren bliver låst op og åbnet, og lidt senere bliver låst igen. Så går ud fra the pimp også bor der. 

Hvis du havde været ved det gule hus. Ville du vide at der ikke rigtig er nogen naboer lige ved siden af. 

Tak for dit råd, men nu var sagen ikke om jeg havde råd eller ikke. Nu at jeg kun havde det antal penge på mig. 

Nu var det jo noget af en beskyldning at komme med at det skulle være en fra stedet, der havde piftet dit dæk - virker ihvertfald lidt underligt i mine ører pga. en disput om kr. 100,-. Men tør ikke sige om personen er psykisk syg ? - eller du ikke fortæller hele sandheden om jeres prisforhandling ? - og stadigvæk, så ville jeg ikke gå ind på et bordel uden at have lidt ekstra med kroner på lommen - tænk nu om pigen, var alletiders, virkelig gav optur på servicen og tilbød ekstra lang tid til en favourabel pris ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...