Hop til indhold
Asger87

Sauna klubber mv.

Recommended Posts

Jeg bliver nødt til at spørge hvad dette koncept går ud på?

man betaler X og så har man bare ubegrænset sex med alle de piger man vil?

der må da være propfyldt med mænd? Min største skræk ved at betale fx 180 euro ville da være hvis der var 30 mænd og 10 piger hm.

hvad siger I andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Asger87 skrev, for 2 timer siden:

Jeg bliver nødt til at spørge hvad dette koncept går ud på?

man betaler X og så har man bare ubegrænset sex med alle de piger man vil?

der må da være propfyldt med mænd? Min største skræk ved at betale fx 180 euro ville da være hvis der var 30 mænd og 10 piger hm.

hvad siger I andre?

Sauna Klubber er oftest et pseudonym for FKK klubber

I FKK klubberne betaler du en entre for at opholde dig i klubbens lækre omgivelser med fx pool/spa sauna gratis buffet og lign - og så betaler du særskilt for hver enkelt pige du går på zimmer med

Men når du taler om 180€ så lyder der til at være et flatrate sted - som netop er et sted hvor der er piger ad libitum. Skal jeg virkelig generalisere, så er pigerne ikke lige så attraktive der som i andre klubber, og også meget generaliseret så  er gæsterne også lidt anderledes i flatrate.  Men du skal sjældent være nervøs for den medd 30 mænd om fire piger, Udbudet i Tyskland er så stort, så det regulerer sig selv, både ved at mændene går andre steder hvis der er for få piger, derfor skal stedet nok arrangere at der altid er rigeligt med piger. 

Jeg håber at det giver mening - men ellers må du blot spørge yderligere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asger87 skrev, for 2 timer siden:

Jeg bliver nødt til at spørge hvad dette koncept går ud på?

man betaler X og så har man bare ubegrænset sex med alle de piger man vil?

der må da være propfyldt med mænd? Min største skræk ved at betale fx 180 euro ville da være hvis der var 30 mænd og 10 piger hm.

hvad siger I andre?

Jeg tror du skal prøve det, for at forstå konceptet.

Til tider kan der rigtignok være propfyldt med mænd, men det er kun hvis man er så dum at ankomme ved 22 - 23-tiden om aftenen. Ankom istedet til åbningstid og du kan risikere at være jagtet vildt, fordi der kun er nogle få mænd til stede ;-)

Forvent dog ikke ubegrænset sex - men nu ved jeg ikke hvor du betaler € 180,-, som er en ret høj pris - normalen er mere under € 150,- - og typisk betaler jeg på f.eks Fantasy Lounge kun € 100/120,- - men her tilbyder pigerne f.eks. ikke analsex og kun enkelte af pigerne nyder CIM, men du kan godt opnå at være mere eller mindre sammen med både 2, 3 og 5 piger ad gangen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...