Hop til indhold

Recommended Posts

Guest gladfordet

Jeg har også været der for nylig. Det var en stor fornøjelse !

 

Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i november. En meget fin opplevelse. Jag skrev en anmeldelse som kommer her:

Nov 2016:

Hej allesammen. Nu ska jeg göre min debut som recensent her og jeg håber ni undskyler min dårlige dansk-svensk text. Og jeg håber dette er ret forum/tråd.

Jeg er altså en svensk man, 60 år, fra Malmö. Jeg har set her inne skriverier om Gorn Velfaere på Vesterbro og idag var jeg der for den förste gang. Jeg var lidt nervös, jeg plejer ikke gå till disse damer så ofte men jeg hade blivit intressert fra de mange herrers skriverier her på Eroguide.

Lad mig först få sige at det var en fantastisk opplevelse, helt godt!

Jeg hade bestillt tid via telefon og ringde på dörren. Ejerinnen Won (hon kalder sig ”number one” og skratter) åbnede og släppte in mig og hilsede paent. Så blev jeg vist in i ett rum som var varmt og godt, fik en cola og blev bedt at ta af allt töj, og ligge ned på maven.

Så startade hun massagen som var ”mellem” og den var rigtigt fin. Hon brugte armbuer, haender og fingrer flinkt over hele min bagside. Og så pludsligt gled hendes hand in under mig og började lege med min anus og min pung og min pik. Det var helt, helt fantastiskt!

Hon beordrede mig om på den anden side och så startede hun med at lege med min pik direkt. ”Ska jeg ta af töjet” spurgte hun mig. ”Ja tak”, sa jeg og så gned hun in olie på mine fingrer og så fick jeg lege med hende både i misen och på brysterna. Det gick ikke länge förrn min sperme kom som ur en kanon og jeg tror vist jeg prickede både hende og mig selv.

Won er en fin og trevlig dame med mange smil og en helt fin krop trots at hun er ca 60 år. Hon gav mig en kyss på mun når jeg gick och lovede lidt "mer" neste gang jeg kom.

Og jeg lovede at komme tillbage. Og det hvil jeg absolut!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...