Hop til indhold
møgsvinet

Ny pige hos Winner i Aarhus.

Recommended Posts

Der er i går startet en ny pige på stedet. Hun hedder Nham og er 28 år. Hun er flot, slank, har (desværre) kunstige C-skålsbryster, er glat og har tre større tatoveringer - en på højre skulderblad, en på lænden og en foran lige i trussekanten. Hun er rigtig sød og smilende og giver en ganske udmærket massage. Hun hører til i den bedre ende af skalaen i forhold til de piger der typisk er på de steder hvor der er mulighed for at få en glad afslutning (hvilket hun for øvrigt også klarer meget tilfredsstillende). Hun er klart en af dem jeg gerne besøger igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nham nam ;) 

Kunstige.... er de lavet ordentligt?

Glad afslutning i flere afskygninger end blot håndarbejde? :) Og da du har konstateret "glat", betyder det så også, at der er "adgang" ifm. håndarbejde eller? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
indokarami skrev, den ‎15‎-‎09‎-‎2016 at 08:44:

Nham nam ;) 

Kunstige.... er de lavet ordentligt?

Glad afslutning i flere afskygninger end blot håndarbejde? :) Og da du har konstateret "glat", betyder det så også, at der er "adgang" ifm. håndarbejde eller? :D 

Har lige sendt dig en pb ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte den nye pige i dag, men der var desværre ikke noget ekstra, da hun var syg. Ved ikke om hun mente det månedlige, da hendes Engelske er stærkt begrænset.

Jeg har ellers stærkt brug for en god oplevelse med thaimassage, da jeg virkelig har trukket nitten på det seneste. Senest hos "puc luc" samme sted.

Jeg syntes, at det er svært, at finde nogle gode oplevelser i Århus for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nyligt besøgt Nhang 

Fik fuldpakke til en tudse sidste gang blev jeg præsenteret for en pris der hed 1300kr men der havde jeg nok pænere tøj på.

Massage er ikke spidskompetence. 

Beskrivelse af trådstarter passer fint på pigen.

Men vores sexen kan der ikke skrives bøger om.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
8000 skrev, for 8 timer siden:

Har nyligt besøgt Nhang 

Fik fuldpakke til en tudse sidste gang blev jeg præsenteret for en pris der hed 1300kr men der havde jeg nok pænere tøj på.

Massage er ikke spidskompetence. 

Beskrivelse af trådstarter passer fint på pigen.

Men vores sexen kan der ikke skrives bøger om.

Venligst 8000

På den anden side er det måske også godt vi ikk ska skrive en bog hver gang vi har sex med en Thai

sikke da en væg til væg reol vi så vil få :) nå men du må jo ta det pæne tøj på næste gang :) 

Go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 10 timer siden:

Hvor ligger denne klinik ??

Herluf trollesgade trøjborg Århus 

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thaimig skrev, den ‎02‎-‎10‎-‎2016 at 14:42:

Nogen der har besøgt Nham fornylig og ved om det er godt eller?

Nå ikk? Men er det ikk ved at være længe siden, der er skrevet noget pænt om Winner?

Det er vel stadig et godt sted at besøge??? Kom nu drenge, i kan vel ikk blive ved med

at spare op til Julegaver :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 12 timer siden:

Nå ikk? Men er det ikk ved at være længe siden, der er skrevet noget pænt om Winner?

Det er vel stadig et godt sted at besøge??? Kom nu drenge, i kan vel ikk blive ved med

at spare op til Julegaver :) 

Så må du jo kigge forbi og lave en ny beretning om stedet og pigen/pigerne der ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
møgsvinet skrev, for 23 timer siden:

Så må du jo kigge forbi og lave en ny beretning om stedet og pigen/pigerne der ;-)

Ja Okay det ku jeg jo :) spørger lige min Thaikæreste om hun syntes det samme :) 

i øvrigt er du nu bedre til det og du har også bedre tid til det end jeg :):) 

Go Weekend :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 23 timer siden:

Ja Okay det ku jeg jo :) spørger lige min Thaikæreste om hun syntes det samme :) 

i øvrigt er du nu bedre til det og du har også bedre tid til det end jeg :):) 

Go Weekend :) 


Det var da en lidt spøjs udmelding at komme med. Du kan næppe vide noget om hvad tid jeg har til rådighed ... men det er naturligvis nemmere at lade andre om det.

Dog undrer jeg mig over din interesse for at høre om stedet, hvis du alligevel skal spørge kæresten om lov først ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
møgsvinet skrev, den ‎23‎-‎10‎-‎2016 at 12:02:


Det var da en lidt spøjs udmelding at komme med. Du kan næppe vide noget om hvad tid jeg har til rådighed ... men det er naturligvis nemmere at lade andre om det.

Dog undrer jeg mig over din interesse for at høre om stedet, hvis du alligevel skal spørge kæresten om lov først ...

 

Beklager ventetiden, men sku lige tænke over svaret :) spøjs, ja måske, og ja jeg kender naturligvis ikk noget til din tid til rådighed :) beklager formuleringen!

Ang. Hvorvidt jeg ska spørge Kæresten først, så ændre det vel ikk på min søgen efter smukke Thaipiger, den forsvinder nok og forhåbentlig aldrig, uanset hvor

mange Kærester jeg har :)  og lige pressis hos Winner er nok et af de steder jeg har fået de bedste oplevelser :) så derfor interessen for stedet :) Go Mandag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...