Hop til indhold
exostar

Ten fra Fredericia er startet i Vejle C

Recommended Posts

Guest stump
exostar skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/214876

besøgte en meget veloplagt Ten idag.. :) hun kan sit kram.. Og jeg ved ikke om det passer, men hun sagde at det var første dag i Vejle og jeg var hendes 1. kunde der - gad vide hvor mange der får denne besked :-)

Men hun er absolut et besøg værd!

Det er den gamle vane med thailandske hvide løgne. De fortæller dig meget tit, hvad de mener at du meget gerne vil høre. Tag det som et minde. Som da du købte din første brugte bil, og sælgeren fortalte dig lidt i stil med at din brugte bil var den bedste i verden, til den billigste pris.

Ten har i øvrigt arbejdet i vejle tidligere. Søger du kan du finde nuancerede omtaler af hende. :-( på ordene Ten og Vejle, vil du blive klogere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 52 minutter siden:

Det er den gamle vane med thailandske hvide løgne. De fortæller dig meget tit, hvad de mener at du meget gerne vil høre. Tag det som et minde. Som da du købte din første brugte bil, og sælgeren fortalte dig lidt i stil med at din brugte bil var den bedste i verden, til den billigste pris.

Ten har i øvrigt arbejdet i vejle tidligere. Søger du kan du finde nuancerede omtaler af hende. :-( på ordene Ten og Vejle, vil du blive klogere.

 

Sikke da et surt opstød du er.....indtil nu har jeg kun læst godt om Ten....men måske verden sådan ud for dig....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Docdriver skrev, for 2 timer siden:

Sikke da et surt opstød du er.....indtil nu har jeg kun læst godt om Ten....men måske verden sådan ud for dig....

Du forholder dig ikke konkret til det jeg skriver. Det er dit valg. Jeg har fulgt med her på et rimeligt niveau siden ja tjae hvornår, fire fem år. Ten kan jo også have lært noget.

PS! Jeg har omtalt hende positivt på thaioaser.net for et par dage siden. Ikke om det hun leverer, for det ved jeg intet om, men hendes status som en af de mest kendte og populære thai prostituerede i DK.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 2 timer siden:

Sikke da et surt opstød du er.....indtil nu har jeg kun læst godt om Ten....men måske verden sådan ud for dig....

Sjovt at en ny bruger skal komme og kloge sig på det punkt ...

Jeg har besøgt Ten siden hun var hos Orkide på Langelandsgade i Aarhus, og siden hen også da hun havde sit eget sted på Vendersgade i Fredericia. I Fredericia var servicen, særligt hen mod slutningen af tiden med egen klinik her, ret svingende alt efter hendes humør ...

Jeg har også været med her stort set fra starten, og tidligere på Hedomax, og har nu også læst lidt blandede anmeldelser af hende i tidens løb ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
møgsvinet skrev, for 13 minutter siden:

Sjovt at en ny bruger skal komme og kloge sig på det punkt ...

Jeg har besøgt Ten siden hun var hos Orkide på Langelandsgade i Aarhus, og siden hen også da hun havde sit eget sted på Vendersgade i Fredericia. I Fredericia var servicen, særligt hen mod slutningen af tiden med egen klinik her, ret svingende alt efter hendes humør ...

Jeg har også været med her stort set fra starten, og tidligere på Hedomax, og har nu også læst lidt blandede anmeldelser af hende i tidens løb ...

Docdriver er registreret her på Eroguide som KVINDE. 

Om Docdriver

Rank

Ny bruger 

Profile Information

Køn

Kvinde

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, 1 time siden:

Du forholder dig ikke konkret til det jeg skriver. Det er dit valg. Jeg har fulgt med her på et rimeligt niveau siden ja tjae hvornår, fire fem år. Ten kan jo også have lært noget.

PS! Jeg har omtalt hende positivt på thaioaser.net for et par dage siden. Ikke om det hun leverer, for det ved jeg intet om, men hendes status som en af de mest kendte og populære thai prostituerede i DK.

jeg læser skam fint hvad du skriver.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, 1 time siden:

Sjovt at en ny bruger skal komme og kloge sig på det punkt ...

Jeg har besøgt Ten siden hun var hos Orkide på Langelandsgade i Aarhus, og siden hen også da hun havde sit eget sted på Vendersgade i Fredericia. I Fredericia var servicen, særligt hen mod slutningen af tiden med egen klinik her, ret svingende alt efter hendes humør ...

Jeg har også været med her stort set fra starten, og tidligere på Hedomax, og har nu også læst lidt blandede anmeldelser af hende i tidens løb ...

aaa når jeg er ny må jeg ikke vide noget???....lol....det der trykkede hende i slutningen i fredericia gik meget ud over hendes job ja, men ellers har hun vist klaret sig meget godt....om du har været med fra starten eller andet er vel næppe relevant???? men hvis det gør dig klogere end andre, så ok med mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, 1 time siden:

Docdriver er registreret her på Eroguide som KVINDE. 

Om Docdriver

Rank

Ny bruger 

Profile Information

Køn

Kvinde

det blev så lige ændret, tak for info.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...