Hop til indhold
Fløjtespillere

DEBUTANTGANGBANG med 27 årig Babe med H-skål i Århus - anal & sex u. kondom

Recommended Posts

mmmmmmm....hvis i kalder hende polakken for en lækker kvinde med H-skåls bryster som boller uden kondom og hvor i står i kø for at få den kørt af for en formue ..så siger jeg velbekomme..riget fattes stil og romantik....nu flokkes pøblen om resterne....det er da helt galt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
aksel skrev, for 10 timer siden:

mmmmmmm....hvis i kalder hende polakken for en lækker kvinde med H-skåls bryster som boller uden kondom og hvor i står i kø for at få den kørt af for en formue ..så siger jeg velbekomme..riget fattes stil og romantik....nu flokkes pøblen om resterne....det er da helt galt....

Du lever vist et trist liv Aksel, når man kigger dine indlæg igennem er der ikke meget der er positivt, så tænker hvad vil du egentligt her hvis du ikke kan bidrage med noget positivt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Det bliver ikke med mig som gæst. Synes setuppet er ulækkert og pigen er heller ikke lige min type. Men imponerende hun kan få en H skål til at ligne en ret c/d :) det er godt gået synes jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Ja der er nogle af de her piger der kan noget :-D

Varen skal sælges - dog ikke oversælges ... !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

JA helt enig - det så jeg godt.

Aksel skrev "polakken", men jeg kunne heller ikke rigtig få det til at passe.

Godt det nu er skrevet, så er der ikke noget at misforstå !

Jeg tror jeg vil deltage ........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ligeglad med om der står A eller H skål i annoncen - hvis jeg syntes hun har lækre patter knepper jeg hende da med glæde.

Lidt ligesom det evindelige ævl om alder...

 

Så længe der er et billede kan jeg sagtens selv vurdere resten :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor man dog kan blive træt af evigt brokkeri om størrelser af bryster, ophav og meget andet.

Hvor er det trist at opleve at Eroguide er ved at udvikle sig til andre social medier som FB, hvor det kun handler om at rakke andre ned for at kunne hævde sig selv på andres bekostning. 

det går den forkerte vej brødre. Skal vi ikke hæve standarden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cupido6 skrev, for 11 timer siden:

Gangbang uden regnfrakke er som russisk roulette med 5 patroner :-o

Jeps hvilken sygdom kommer du hjem med, men sidst der blev skrevet om det i en gangbang uden kondom blev folk tøse fornærmet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Overhovedet ikke, for det er jo 100 % korrekt det I skriver.

Der er bare nogen af os, som har forstanden nede i pikken, mig selv inklusive, sagde hunden .....

Jeg er så fissesyg, at jeg tror jeg snart søger læge ...

Og med dit indlæg .... så af den ene eller anden årsag !!

Selverkendelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 19 timer siden:

Hvor man dog kan blive træt af evigt brokkeri om størrelser af bryster, ophav og meget andet.

Hvor er det trist at opleve at Eroguide er ved at udvikle sig til andre social medier som FB, hvor det kun handler om at rakke andre ned for at kunne hævde sig selv på andres bekostning. 

det går den forkerte vej brødre. Skal vi ikke hæve standarden. 

 

Du har ret. Der er bare nogen der ALTID skal brokke sig. Hvis de ikke kan lide mosten, så forlad dog mosterriet og gå på Ekstrabladets, Nationen. Så kan I brokke jer sammen med alle de andre der. Og så er der dem der ALTID skal hævde sig med bedre moral. Kan f.eks. også henvise her til, Utroligt ikke ????

                                

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, den 14/9/2016 at 18:03:

For pokker en lækker kvinde hende " Babette" gæstebud. Uha det rykker i lillemand for at være med :-D 

så skal jeg igen støvsuge byen for tomme flasker så jeg kan samle ind til 1 time med blondinefrækkerten her.

er der nogle brødre, der dukker op her ? 

 

https://annoncelight.dk/showad/214902

Hun ser sød og solid ud. Jeg tror, hun har været rigtig velegnet til jeres forehavende. - Håber, både hun og i andre fik en rigtig god dag. - Måske hører vi om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...