Hop til indhold

Recommended Posts

Synes lige jeg vil dele en oplevelse jeg havde i går aftes

På Vesterbrogade lige ved hjørnet af Gasværksvej står to ludere og gør sig til. Jeg samler den ene op, en køn, slank og langbenet Rumænsk pige.

Jeg kører hende til en lejlighed i nærheden og bader med hende og dyrker sex i alle positioner og kommer i munden på hende. Herefter kører jeg hende tilbage i gen.

Jeg betaler kun 600 kr for alt dette og jeg vil mene det er fundet til prisen. Hun er serviceminded og sød og lækker og virker/dufter meget ren. Hun taler desværre meget begrænset engelsk, men det går jo alligevel... ;)

I øvrigt kan jeg oplyse at der for tiden er et pænt stort udvalg af piger i gaderne omkring Istedgade/Halmtorvet, hvis nogen skulle være interesseret...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, for 15 timer siden:

Lyder godt nok som en ussel handling at udnytte en stakkels rumænsk gadeluder, som skal aflevere alle pengene til en led roma-boss :-(

Ja det er Dhnmdst der er den usle udnytter - ikke roma-bossen <_<

 

Få nu de afsporinger gemt væk - det er bræk at læse folks små klynk i sager som du intet reelt ved om.

Medmindre du gør, og så er dette ikke forummet du melder det i. (Hint: Politi)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slap dog af... Hvis ikke dhnmdst havde været så flink at samle hende op og give hende en omgang med kødfløjten, var der jo bare en anden der havde gjort det.

I kan ikke rede verdenen, tro det eller ej, men der har nok været en enkelt eller to blandt alle de ludere i har kneppet gennem tiden som har skulle aflevere sine penge andetsteds.  

Der er da noget frækt og originalt ved at samle en kvinde op på et gadehjørne og betale hende for sex.

Eneste grund til at jeg ikke gør det, er af frygt for at der er nogen jeg kender der ser det :-) 

Hvis i behandler pigerne ordentligt, har i gjort hvad i kunne. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, den 14/9/2016 at 19:04:

Hej.

Hvad tid på dagen var du forbi? og hvor langt vil du skyde lejligheden lå derfra?

 

Sutte

Det var ved 22 tiden. Jeg forstod på pigen at hun arbejdede til kl 02

Det var min egen lejlighed....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, den 14/9/2016 at 19:05:

Findes der i nabolaget nogle pæne bollerum man kan leje?

Tror det nemmeste er et hotelværelse....kan vist fås for omkring 500kr...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, den 14/9/2016 at 19:56:

Lyder godt nok som en ussel handling at udnytte en stakkels rumænsk gadeluder, som skal aflevere alle pengene til en led roma-boss :-(

Ja puha da

Du kender måske pigen og ved på hvilke vilkår hun arbejder i DK?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...