Hop til indhold

Recommended Posts

Hej til alle jer liderlige 

Her er så min første anmeldelse af en fantastisk sød pige.

havde i et stykke tid gået med tanken om at deltage i det frække setup med Alexandra og Jennifer den 15 sep. kl. 11.30. På Romantica.

Så jeg tænkte at da jeg ikke havde mødt nogen af pigerne endnu kunne jeg måske nå og få en aftale med en af dem.

jeg var heldig at Alexandra arbejdede hos vordingborgpigerne idag og jeg bookede en tid hos hende.

Da jeg ankom var jeg ved at køre forbi huset hvor jeg skulle ind, men nåede lige og se et skilt hvor der stod åben med blåt.

Huset lå rimelig diskret og jeg parkerede lige uden for huset op ad en hæk.

Jeg blev hilst velkommen af en telefondame som viste mig ind i et lille værelse med en lille 1,5 mandsseng.

okay hvis man har lyst til at kaste meget rundt med hende, så er der ikke meget plads ( if you know what I mean ;0)

efter et minuts ventetid kom Alexandra ind iført den sødeste sorte blonde sag hvor fantasien hos mig fik frit spil.

flot lyst hår, skønne former og meget feminin og smilende.

vi aftalte hvad jeg skulle have og det blev en halv time blidt og frækt (1.100 kr.)

Hun bad mig tage skoene af og sagde at resten ville hun pille af...;0)

hun kysser suuuuuper dejligt og ægte frækt og efter at tøjet var pillet af, lagde vi os over i sengen og kyssede videre, imens vi fik lidt sikkerhed installerede på sjoveren.

alt hvad der derefter skete var bare skønt og meget intenst.

Alexandra er en pige, der virkeligt kan sit kram. Hun er sød og naturligt og får hurtigt en til at slappe af.

jeg kan give hende de bedste anbefalinger og jeg glæder mig allerede til at jeg skal se hende igen imorgen ;0)

turen hjem har jeg brugt til at nyde smagen og duften af hende ;0)

håber i kan bruge det til noget drenge ;0)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jamesxxx skrev, for 1 time siden:

Hej til alle jer liderlige 

Her er så min første anmeldelse af en fantastisk sød pige.

havde i et stykke tid gået med tanken om at deltage i det frække setup med Alexandra og Jennifer den 15 sep. kl. 11.30. På Romantica.

Så jeg tænkte at da jeg ikke havde mødt nogen af pigerne endnu kunne jeg måske nå og få en aftale med en af dem.

jeg var heldig at Alexandra arbejdede hos vordingborgpigerne idag og jeg bookede en tid hos hende.

Da jeg ankom var jeg ved at køre forbi huset hvor jeg skulle ind, men nåede lige og se et skilt hvor der stod åben med blåt.

Huset lå rimelig diskret og jeg parkerede lige uden for huset op ad en hæk.

Jeg blev hilst velkommen af en telefondame som viste mig ind i et lille værelse med en lille 1,5 mandsseng.

okay hvis man har lyst til at kaste meget rundt med hende, så er der ikke meget plads ( if you know what I mean ;0)

efter et minuts ventetid kom Alexandra ind iført den sødeste sorte blonde sag hvor fantasien hos mig fik frit spil.

flot lyst hår, skønne former og meget feminin og smilende.

vi aftalte hvad jeg skulle have og det blev en halv time blidt og frækt (1.100 kr.)

Hun bad mig tage skoene af og sagde at resten ville hun pille af...;0)

hun kysser suuuuuper dejligt og ægte frækt og efter at tøjet var pillet af, lagde vi os over i sengen og kyssede videre, imens vi fik lidt sikkerhed installerede på sjoveren.

alt hvad der derefter skete var bare skønt og meget intenst.

Alexandra er en pige, der virkeligt kan sit kram. Hun er sød og naturligt og får hurtigt en til at slappe af.

jeg kan give hende de bedste anbefalinger og jeg glæder mig allerede til at jeg skal se hende igen imorgen ;0)

turen hjem har jeg brugt til at nyde smagen og duften af hende ;0)

håber i kan bruge det til noget drenge ;0)

 

Til lykke! - På gensyn, torsdag. - Det bliver en varm dag - ikke mindst for Alexandra.

Redigeret af Pigeforskeren
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid vil gerne prøve Alexandra siden at mange siger hun ligner Julie zuckerberg :-D. Er hendes krop noget større på billedet ? Siden du nævnte hun har former hun ser ret tynd ud på billedet. Jeg er til kvinder med former eller buttet.

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alex har skønne former ( jeg synes ikke hun er buttede ) og et humør der smitter :x

men hun er 100% et besøg værd :-D

du går glip af noget hvis du ikke prøver!!

dette skal jo ikke gå hen og blive for meget reklame... Men jeg fortæller dig om en piger jeg personligt selv og mange andre også synes godt om!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for deleren Jamesxxx - og tillykke med "debut'en" :-)  - Og velkommen til ...

Har også haft øje på skønheden et stykke tid - dog uden at få "tid" ;-) - men må se at ta' mig sammen og komme afsted.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 12 timer siden:

Jeg har altid vil gerne prøve Alexandra siden at mange siger hun ligner Julie zuckerberg :-D. Er hendes krop noget større på billedet ? Siden du nævnte hun har former hun ser ret tynd ud på billedet. Jeg er til kvinder med former eller buttet.

Billedresultat for julie zangenberg naked

Alexandra har nok visse ligheder med Julie Zangenberg, især hvad ansigtstræk angår. Kropsmæssigt er Alexandra en anelse rundere. Med forsigtighed vil jeg sige, at hun er ottetalsformet, lidt mere bryster, lidt mere hofter. Hun er en gæv og ærlig pige at være i stue med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 7 minutter siden:

Billedresultat for julie zangenberg naked

Alexandra har nok visse ligheder med Julie Zangenberg, især hvad ansigtstræk angår. Kropsmæssigt er Alexandra en anelse rundere. Med forsigtighed vil jeg sige, at hun er ottetalsformet, lidt mere bryster, lidt mere hofter. Hun er en gæv og ærlig pige at være i stue med.

Pigeforskeren du har fuldstændig ret og du kommer her med en rigtig god beskrivelse af hende.

Dressmann se at komme afsted :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 52 minutter siden:

Men 1200 kroner for en halv time? Hun er godt nok dyr :shock:

Så må hun være special god og værdi :-D

Du må regne med 1100 -1200 kr. som standard pris de "gode" steder. Men hvis du går efter kvalitet, så er hun alle pengene værd. - Kom nu op på hesten!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alexandra er en fantastisk dejlig pige:x.. Og de 1100-1200 kr for en halv time er standart pris "alle" de steder jeg arbejder for alle pigerne.. Romantica, Eventyrpigerne og Vordingborgpigerne.. Tror det ganske almindelige danske klinik priser faktisk som pigeforskeren også så fint beretter.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...