Hop til indhold
Guest young money

Blindfold kæresten i ørestaden

Recommended Posts

Guest young money

Hey,

har besøgt hende Idag.. Super fræk pige, lille, slank, lækker krop.. Lidt stille pige men super charmerende - man får lyst til at se hendes ansigt :) hun sutter som en drøm og smiler dejligt undervejs .. Dejlig pige..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud af nysgerrighed:
Hvordan er hun bundet til sengen? - alle 4 udtil hjørnerne eller på en måde så man kan komme til begge de tilbudte indgange ?

For mange år siden var der et par der tilbød det samme i KBH området. Hun brugte et hundehalsbånd i enden af et tov - meget kinky dame - men nok 30 år siden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Blindfold, er jo egentligt kun at hun har et "bind" for øjene, ikke nødvendigvis at hun er bundet eller andet.

Sorry, ser lige at der står "

Kom og tag min kæreste som er bundet og blindfolded;)


Så vil jeg også gerne høre, hvordan hun er bundet ;-)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
TboneDK skrev, for 6 minutter siden:

Blindfold, er jo egentligt kun at hun har et "bind" for øjene, ikke nødvendigvis at hun er bundet eller andet.

Yeps, så det godt for 2 min. siden, så har redigeret mit opslg, men du slog nok dit op ca. samme tid ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ligger nøgen på sengen og er blindfoldet. Hænderne er i håndjern over hovedet som med kæder sidder fast i sengen. Benene er ikke fikserede, så der er god mulighed for at bevæge hende rundt :-)

Giver det svar?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fætteren skrev, for 22 minutter siden:

Hun ligger nøgen på sengen og er blindfoldet. Hænderne er i håndjern over hovedet som med kæder sidder fast i sengen. Benene er ikke fikserede, så der er god mulighed for at bevæge hende rundt :-)

Giver det svar?

Ja tak :-)

Jeg ser billedet for mig. Flot billede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, den 17/9/2016 at 23:58:

 

Brandmand skrev, den 17/9/2016 at 23:58:

 

Fætteren skrev, den 17/9/2016 at 23:35:

Hun ligger nøgen på sengen og er blindfoldet. Hænderne er i håndjern over hovedet som med kæder sidder fast i sengen. Benene er ikke fikserede, så der er god mulighed for at bevæge hende rundt :-)

Giver det svar?

Ja tak :-)

Jeg ser billedet for mig. Flot billede.

 

Flot billede inde i mit hovede, som fra starten af så nogenlunde således ud ....
(Altså inde i mit hovede - nu er jeg klogere fra at læse anmeldelserne)

1.jpg

 

 

Rigtig dejligt med en kreativ ide som annoncørerne lægger for dagen ...
- men jeg kan ikke lade være med at tænke på om de kæder nu er lange nok til at hun kan komme på knæ når hun skal sutte mig !! :-)

Nogen ville nok sige at jeg burde ofre et besøg for at finde ud af det - men jeg tror at visse annoncører kunne få vild succes med at dokumentere den fantasi de sælger skråstreg bedre. Mænd er visuelle - tænder på at se det tilbudte.

Denne streng er et godt eksempel - vi kan vist alle kende den drøm med den dejlige "Damsel In Distress"  - bundet, ventende på mit misbrug. Pigen her er perfekt castet (godt anmeldt i mange sammenhænge) og tænder sikkert selv på scenariet siden det er gentaget nogle gange i forskellige forklædninger..

Men HVORFOR skal disse dejlige billeder altid beskrives med IKKE? Altså hun ligger der - men det er IKKE SM, det er IKKE gagging osv. Nej det forstår jeg godt - det er drømmen om den hjælpeløse pige der er underkastet den sexlystne ridder i kort tid - man behøver ikke alle de der kunster for at betvinge hende - hun er klar allerede.

Så hvad er det egentlig jeg vil sige til annoncørerne generelt?
Jo brug et sprog der understøtter drømmen, visionen i setuppet. I er gået et langt stykke for at lave et rent og fint setup - beskriv det som det - med billeder der tænder mig.
Støt det med billeder og videoer der svarer til scenariet - jeg er sikker på at det er pigen på billederne - men hellere dårligere kvalitet billeder hvis de havde støttet visionen om pigen i fængslet til fri brug.

I nærværende tilfælde ville et billede af Sofie blindfoldet og lænket med teksten: "Quickie, 1000 kr, Nyd hende i privat lejlighed, Kæresten åbner døren!" vel være nok

Thumbs up!
Brandmand
PS: PM gerne for uddybning/ideer - uanset scenariet - jeg arbejder med marketing til hverdag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
Brandmand skrev, for 1 time siden:

Flot billede inde i mit hovede, som fra starten af så nogenlunde således ud ....
(Altså inde i mit hovede - nu er jeg klogere fra at læse anmeldelserne)

1.jpg

 

 

Rigtig dejligt med en kreativ ide som annoncørerne lægger for dagen ...
- men jeg kan ikke lade være med at tænke på om de kæder nu er lange nok til at hun kan komme på knæ når hun skal sutte mig !! :-)

Nogen ville nok sige at jeg burde ofre et besøg for at finde ud af det - men jeg tror at visse annoncører kunne få vild succes med at dokumentere den fantasi de sælger skråstreg bedre. Mænd er visuelle - tænder på at se det tilbudte.

Denne streng er et godt eksempel - vi kan vist alle kende den drøm med den dejlige "Damsel In Distress"  - bundet, ventende på mit misbrug. Pigen her er perfekt castet (godt anmeldt i mange sammenhænge) og tænder sikkert selv på scenariet siden det er gentaget nogle gange i forskellige forklædninger..

Men HVORFOR skal disse dejlige billeder altid beskrives med IKKE? Altså hun ligger der - men det er IKKE SM, det er IKKE gagging osv. Nej det forstår jeg godt - det er drømmen om den hjælpeløse pige der er underkastet den sexlystne ridder i kort tid - man behøver ikke alle de der kunster for at betvinge hende - hun er klar allerede.

Så hvad er det egentlig jeg vil sige til annoncørerne generelt?
Jo brug et sprog der understøtter drømmen, visionen i setuppet. I er gået et langt stykke for at lave et rent og fint setup - beskriv det som det - med billeder der tænder mig.
Støt det med billeder og videoer der svarer til scenariet - jeg er sikker på at det er pigen på billederne - men hellere dårligere kvalitet billeder hvis de havde støttet visionen om pigen i fængslet til fri brug.

I nærværende tilfælde ville et billede af Sofie blindfoldet og lænket med teksten: "Quickie, 1000 kr, Nyd hende i privat lejlighed, Kæresten åbner døren!" vel være nok

Thumbs up!
Brandmand
PS: PM gerne for uddybning/ideer - uanset scenariet - jeg arbejder med marketing til hverdag 

Nu blander vi os selv lige lidt her;)

Ja det kan godt være at du kan forstå alt hvad man ikke må. Men det kan vi afsløre at 90% af dem der henvender sig ikke kan. De spørger netop ind til mange af de ting , selvom vi skriver hvad man ikke må. Ligesom at 90% af dem som henvender sig ikke kan finde ud af at læse annoncen.

Selvom vi skriver hvad man ikke må er det stadigt nødvendigt at nævne det to gange i mails eller SMS , før vi er sikre på at det bliver overholdt . Sådan er virkeligheden bare . 

Til slut så takker vi for dem som rent faktisk har besøgt os og skriver positivt herinde:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MinKæreste skrev, for 6 minutter siden:

Nu blander vi os selv lige lidt her;)

Ja det kan godt være at du kan forstå alt hvad man ikke må. Men det kan vi afsløre at 90% af dem der henvender sig ikke kan. De spørger netop ind til mange af de ting , selvom vi skriver hvad man ikke må. Ligesom at 90% af dem som henvender sig ikke kan finde ud af at læse annoncen.

Selvom vi skriver hvad man ikke må er det stadigt nødvendigt at nævne det to gange i mails eller SMS , før vi er sikre på at det bliver overholdt . Sådan er virkeligheden bare . 

Til slut så takker vi for dem som rent faktisk har besøgt os og skriver positivt herinde:)

 

 

Hej,
Fedt I gad svare.

Det var bestemt positivt ment - jeg forsøgte at bruge jer som det gode eksempel - hvor der var en tanke bag oplevelsen. Jeg forsøger så at forklare hvad jeg tænkte da jeg først så annoncen - og hvordan I måske kunne kommunikere mere præcist. Jeg vil endda sige at jeres "scene" er en jeg hellere ville deltage i end min første indskydelse.

Der er et gammelt ord: "Som man råber i skoven får man svar". F.eks hvis man gentager en bestemt ting flere gange - så mister budskabet sin styrke - sådan er det bare. Så jeg vil fastholde at en mere præcis kommunikation giver også færre der "misforstår".
Jeg plejer at vurdere folk ud fra om de er i stand til at sætte et par sætninger sammen. 

God fornøjelse - nu skal jeg ikke blive ved at køre rundt i emnet her - men tænker lidt i at lave et lignende koncept (med et twist) i den anden ende af landet om et par uger.

Bedste hilsner,
Brandmand
 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
Brandmand skrev, for 31 minutter siden:

Hej,
Fedt I gad svare.

Det var bestemt positivt ment - jeg forsøgte at bruge jer som det gode eksempel - hvor der var en tanke bag oplevelsen. Jeg forsøger så at forklare hvad jeg tænkte da jeg først så annoncen - og hvordan I måske kunne kommunikere mere præcist. Jeg vil endda sige at jeres "scene" er en jeg hellere ville deltage i end min første indskydelse.

Der er et gammelt ord: "Som man råber i skoven får man svar". F.eks hvis man gentager en bestemt ting flere gange - så mister budskabet sin styrke - sådan er det bare. Så jeg vil fastholde at en mere præcis kommunikation giver også færre der "misforstår".
Jeg plejer at vurdere folk ud fra om de er i stand til at sætte et par sætninger sammen. 

God fornøjelse - nu skal jeg ikke blive ved at køre rundt i emnet her - men tænker lidt i at lave et lignende koncept (med et twist) i den anden ende af landet om et par uger.

Bedste hilsner,
Brandmand
 

 

 

 

Kære Brandmand,

 

Det ville være skønt hvis alle kunne læse mellem linjerne og ens kommunikation kunne være enkel :) Sådan hænger det desværre ikke sammen i denne branche og for at undgå at bruge timer på skriveri op til en enkel aftale , er en do's and donts desværre nødvendig.

Men god fornøjelse med dit setup det lyder spændende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen,

Er der flere der har besøgt annoncørerne ?

Jeg er interesseret i hvor populært et sådant setup er.

Ris/Ros/Ønsker

Mvh,
Brandmand

Redigeret af Brandmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, for 4 timer siden:

Hej igen,

Er der flere der har besøgt annoncørerne ?

Jeg er interesseret i hvor populært et sådant setup er.

Ris/Ros/Ønsker

Mvh,
Brandmand

Jeg nåede desværre ikke forbi, men er meget interesseret i denne type setup!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...