Hop til indhold
S.Archer

sæsonen er startet! ( NFL aka. amerikansk fodbold )

Recommended Posts

God aften der ude :) 

Andre der ser NFL, her på siden?

Jeg ser selv en hel del, har nfl gamepass. Prøver og se så mange kampe live som muligt. Resten tager jeg i løbet af ugen, hvis der er nogle spændende kampe jeg bare må se :) 

Jeg er Steelers fan, hva med jer?

Nogle der er klar med et aaalt for tidligt bud på hvilke 2 hold der ender i super bowl og hvem der så vinder? jeg tror det bliver steelers over cardinals ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, 49'er fan siden dengang hvor der kun blev vist en kamp om året i dansk tv - og eftersom Montana og Rice på det tidspunkt jo gerne var med i den kamp, så blev det mit hold.:-)Nu håber jeg bare de ikke sådan imploderer igen i år.

Jeg er en kujon/casual fan og vil ikke byde på Superbowl endnu, jeg skal lige sætte mig ind i det igen, men jo NFL er igang....Sublimt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det så ellers ud til 49'ers havde gang i noget rigtigt her få et par år siden. meen nu her, Jeg ved sgu ikke helt med ham Kaepernick :? 

 

Sparkster skrev, for 22 timer siden:

Vikings fan her ;) og så er jeg også fan af Woodhouse ;) 

Åhh ja Woodhouse, han er kær :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det er så sjældent jeg møder danskere der ser den serie... så kunne ikke lade være ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Før vi kommer helt af sporet, så er den serie bare genial ;)

Hvis i mangler en ny serie, prøv "Archer" den er på netflix ;) 

 

og så tilbage til NFL, hvordan har du det med Adrian Peterson er tilbage på holdet efter alt det med konen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Efter preseason er jeg faktisk virkeligt optimistisk :) AP skal bare fortsætte hvor han slap sidste sæson, så skal det nok blive et ok år igen at være Vikings fan ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vikings "fan" her. Følger dog stort set kun med i kampene i tv og på NFL officielle side. Aner ikke en skid om hvad Adrian Peterson har lavet.

Jeg har det lidt stramt med Packers, Bears og Rams.

Jeg har altså ikke viden nok til at komme med kvalificerede bud på en superbowl. Men mon ikke Panthers kommer langt igen - selv om de tabte den første. Steelers, Patriots, Seahawks og Packers er jo næsten per tradition også gode bud. Kan Cardinals og Eagles leve op til deres potentiale?

Og så er der Bengals. Jeg er lidt vild med deres offensiv, de kan vinde enhver kamp for dem - også i første runde. Men det kommer til slutspil har de det med at kollapse....

Del dette indlæg


Link til indlæg

New England patriots - Da Denver Broncos har en ny QB så går den ikke længere, og når Tom Brady kommer tilbage efter deflate gate, så tror jeg at de går benhårdt efter at vinde det hele.

Seattle Seahawks - jeg tror at de har spillerne til at komme igen, efter at det gik knapt så godt sidste sæson.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om QB positionen i 49'ers - så går jeg stærkt ud fra at Gabbert er starter og Kaerpernick er backup.

Altså jeg spørger måske dumt, men er der ikke ca. i gennemsnit i hvert fald en spiller pr. hold, der har tæsket konen? Såvidt jeg erindrer var det også vold Peterson episoden handlede om? Nu jeg tænker over det, så er det måske repræsentativt, at 1 ud af 53 udøver hustruvold, sådan generelt. Ikke at det gør det bedre dog.

Jeg ved den går sådan: Don't hate the players, hate the game.... Jeg holder utroligt meget af spillet, det har det hele, den fulde pakke for mig, men spillerne, tja. ;-)

 

Redigeret af Nihil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Correll skrev, den ‎19‎-‎09‎-‎2016 at 08:06:

Patriots fan her - holder der snart er nødsaget til at annoncere over højtaleren "Er der en quarterback til stede". 

Piv piv og så vinder i lige 27-0 :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Correll skrev, den 19/9/2016 at 08:06:

Patriots fan her - holder der snart er nødsaget til at annoncere over højtaleren "Er der en quarterback til stede". 

Brady er snart tilbage, og så har de jo også Wes Welker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant runde 3 :) 

Vildest er vel at Vikings holder Panthers på 10 point og slår dem - UDE :D

Nr 2: Eagles knuser Stealers. Er de på vej til at bevise deres potentiale?

Nr 3: Cardinals flopper! Hvad sker der for deres special team på field goal???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har GamePass for 3. år i træk. Syntes der er nogle at de "store" hold der virker lidt rustne i år.
Må indrømme at jeg er Dallas fan fra da jeg startede med at se NFL. Det er liiiiidt svært da de ser ud til at være i en meget stærk pulje og at de stadig ikke er så gode som de selv og ejer tror.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...