Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Thai i Glostrup

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hej 

 

er der nogen der har erfaringer for nyligt, fra den thai klinik, der ligger ved Bauhaus på Roskldevej/Hovedvejen i Glostrup, tænker om det er unge lækre thsipiger og om der er god fransk som HE

lad høre

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 11 timer siden:

Hej 

 

er der nogen der har erfaringer for nyligt, fra den thai klinik, der ligger ved Bauhaus på Roskldevej/Hovedvejen i Glostrup, tænker om det er unge lækre thsipiger og om der er god fransk som HE

lad høre

vh

Alko

De havde tidligere et knap så godt ry.

Men om de har rettet sig på det sidste, skal jeg ikke kunne sige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi for et par måneder siden. 

Tantra med HJ. Musikken virkede ikke, og selvom de skruede op for musikken ved siden af kunne jeg følge med i hvad der blev sagt i rummet ved siden af. 

Det tænder ikke lige mig, og når pigen var lidt for mekanisk og fokuseret på hvad der ellers skete i huset besluttede jeg mig for ikke at vende tilbage. 

 

Redigeret af Hexxx
Trykfelj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 15 timer siden:

Hej 

 

er der nogen der har erfaringer for nyligt, fra den thai klinik, der ligger ved Bauhaus på Roskldevej/Hovedvejen i Glostrup, tænker om det er unge lækre thsipiger og om der er god fransk som HE

lad høre

vh

Alko

optrækkeri.... Har været der, men ikke imponeret, fås bedre andre steder til en billigere penge....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...