Hop til indhold
Lady Cherie

Karentæne og advarsler

Recommended Posts

Hej admin og Moderatore

Jeg har adskille advasler og karentæner bag mig....

Jeg har ikke lært noget af det, men nu kommer spørgsmålet,

Jeg har set af flere drengehandels skifter navn.....starter man så forfra med advasler og karentæne? nogle drenge gør det jo til en vane ret tit.

Eller følger ens straf ip-nummeret?

Så hvis man skriver fra en ude i byen ip-så kan svine som man har lyst til?og skrive fra handlet Gerda? berører det så handlet "Lady Cherie"

I skriver gerne: DIN STRAF FORSVINER ALDRIG....er det så på ip-nummeret?

eller kan jeg kalde mig dejlige lady Cherie i morgen og så er min tavle ren?

Er det kun pigerne der forfølges nidkært, så snart de siger bøh?

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 16 minutter siden:

Hej Lady Cherie

advarsler forsvinder ikke selvom man skifter navn

men skriver du med to navne fra to forskellige computere med to forskellige internetforbindelser kan vi ikke se det er dig jo, vi ved jo ikke hvem der går ind på et bibliotek, låner en CPU og skriver en masse lort 

Men Cherie's let spydig-grumme humoristiske skriveform er det nok de færreste Gerda'er der sådan lige efterligner, ved et tilfældigt tilfælde ;-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 54 minutter siden:

Hej admin og Moderatore

Jeg har adskille advasler og karentæner bag mig....

Jeg har ikke lært noget af det, men nu kommer spørgsmålet,

Jeg har set af flere drengehandels skifter navn.....starter man så forfra med advasler og karentæne? nogle drenge gør det jo til en vane ret tit.

Eller følger ens straf ip-nummeret?

Så hvis man skriver fra en ude i byen ip-så kan svine som man har lyst til?og skrive fra handlet Gerda? berører det så handlet "Lady Cherie"

I skriver gerne: DIN STRAF FORSVINER ALDRIG....er det så på ip-nummeret?

eller kan jeg kalde mig dejlige lady Cherie i morgen og så er min tavle ren?

Er det kun pigerne der forfølges nidkært, så snart de siger bøh?

 

Nu siger du jo andet end Bøh.... husker udmærket engang hvor jeg var gået fra dit sted, og anmeldte min oplevelse, ja så var helvede løs, dine beskyldninger mod mig kendte ingen grænser, jeg havde bla forsøgt at få sex uden kondom osv, fakta var blot jeg gik igen fordi du i mine øjne ikke levede op til det lovede, men det er der jo så andre der syntes, og sådan er vi jo så forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herinde har Cherie heldigvis ikke sit eget tæskehold, i modsætning til på Venuslogen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Hr Finger

Nej herinde har jeg bare et par russiske lejemordere og telefonnummeret til Putin, så sov du bare roligt bag dit annonyme Handel.

I tilfælde af du mangler spænding i dit liv, jamen så send mig da dit rigtige navn og adresse på en pm, .....

Du ved det er lidt ligesom nye ting i tivoli....man ved aldrig hvornår det bliver spændene....måske i dag....måske i morgen....måske i nat

uhuuuuuuu bøh (kikker op i loftet )gab:-D

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finger skrev, den ‎13‎-‎09‎-‎2016 at 23:50:

Herinde har Cherie heldigvis ikke sit eget tæskehold, i modsætning til på Venuslogen.

Ja...glemmer aldrig jeg tillod mig at nævne Cherie i en tråd om 'Glædespiger, der aldrig bliver ældre'... 'at der var en pige i Hvidovre, der på 8. år var 23', tror jeg, jeg skrev.

Det var før jeg faktisk havde besøgt Cherie...hvad jeg i øvrigt gjorde en del år senere....

Men er du tosset, helvede brød løs...jeg blev pisse bange...fik en personlig hilsen på mail om, at det var utilstedeligt...og jeg var smidt ud fra Logen!.

Så tog jeg mig sammen og skrev med rystende ungdommelige fingre tilbage til Admin (via alm. mail), at det måtte de undskylde mange mange mange gange...og jeg fortrød...meget.

Så fik jeg allernådigst lov til at fortsætte...men med en løftet finger (sabel? :-) ) over hovedet.

/Steve

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Orv jeg har 3 advarsler for afsporing af tråd, og jeg må da godt nok sige at de 3 herre, de holder sig til emnet?

Det er lige efter bogen....både med personangreb og afsporing, Yes

Er der andre end mig der syntes det er underligt det grønne hold ikke griber ind?

Jeg er godt nok noget måløs.:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...