Hop til indhold
llive

Afskygninger af französisch

Recommended Posts

Hej tyskkendere :)

Jeg bliver ærlig talt lettere forvirret, når jeg studerer diverse tyske GP-steder. Er stor fan af blowjobs, men har svært ved at afkode, hvad alle de forskellige udgaver af französisch dækker over.
Der er fra französisch mit og französisch natur eller ohne (det er til at forstå). Men så er der også französisch pur, französisch mit aufnahme of französisch total.

Hvad dækker disse betegnelser over?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gætter på at pur betyder ren, altså uden kondom.

Aufnahme betyder at komme i munden. Muligvis bare på kroppen, men typisk det første.

Total er også at komme i munden. Om det er med eller uden slug, det svæver sådan lidt i luften :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
llive skrev, den ‎13‎-‎09‎-‎2016 at 18:32:

Hej tyskkendere :)

Jeg bliver ærlig talt lettere forvirret, når jeg studerer diverse tyske GP-steder. Er stor fan af blowjobs, men har svært ved at afkode, hvad alle de forskellige udgaver af französisch dækker over.
Der er fra französisch mit og französisch natur eller ohne (det er til at forstå). Men så er der også französisch pur, französisch mit aufnahme of französisch total.

Hvad dækker disse betegnelser over?  

Hej llive,

 

Pur = uden kondom.

Mit aufnahme = som Bbullersen skriver at de tager klatten i munden uden slug eller lader det løbe ud af munden.

Total = for det meste med slug, men nogle ser det kun som at du kommer i munden på dem.

Schlucken = så er du sikker (de sluger).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...