Hop til indhold
Rose

Ulovlige handlinger

Recommended Posts

Hej, jeg har nu fulgt lidt med fra sidelinien og set hvordan forskellige personer bliver hængt ud med navn og mail osv. Forstår ikke hvorfor ledelsen ikke griber ind, det er ikke tilladt at offentliggøre sådanne ting offentligt ifølge den danske lovgivning, og faktisk strafbar. Det undrer mig faktisk en hel del , det foregår hver dag i mange tråde herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Kan du evt. henvise til en tråd hvor det sker? for at det sker kan man ikke komme uden om, leddelsen skal jo have tid til at opdage det og så rette det til/slette det. Her kan vi brugere så hjælpe ved at bruge Rapporter funktionen, der har jeg oplevet rimeligt hurtig respons.

Det ville være umenneskelig at forlange at leddelsen sidder og er klar konstant i samme sekund som der bliver postet noget, der måske har indhold der ikke er passende :) 

EDIT: Og velkommen til forresten :) 

Redigeret af Sparkster
Høflighed manglede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 16 minutter siden:

Kan du evt. henvise til en tråd hvor det sker? for at det sker kan man ikke komme uden om, leddelsen skal jo have tid til at opdage det og så rette det til/slette det. Her kan vi brugere så hjælpe ved at bruge Rapporter funktionen, der har jeg oplevet rimeligt hurtig respons.

Det ville være umenneskelig at forlange at leddelsen sidder og er klar konstant i samme sekund som der bliver postet noget, der måske har indhold der ikke er passende :) 

EDIT: Og velkommen til forresten :) 

Det er under alle kategorier, og jeg siger heller ikke ledelsen skal rydde op øjeblikkeligt, men det trænger til en oprydning og en del personer burde vide bedre og sættes på plads. At folk er uvidende om at det er strafbart , gør det jo ikke lovligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Hmmm jeg er ret sikker på at hvis der var noget strafbart ville det være væk :) har prøvet at klikke lidt rundt og syntes ikke umiddelbart jeg kan finde noget der kunne være strafbart... men jeg opgav også jura studiet efter et par år (det er sindsygt kedeligt - kan godt forstå jurister er dyre), så tager måske fejl.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 20 minutter siden:

Hmmm jeg er ret sikker på at hvis der var noget strafbart ville det være væk :) har prøvet at klikke lidt rundt og syntes ikke umiddelbart jeg kan finde noget der kunne være strafbart... men jeg opgav også jura studiet efter et par år (det er sindsygt kedeligt - kan godt forstå jurister er dyre), så tager måske fejl.

For ca 2 år siden var der en ung mand der blev dømt 6 mdr ubetinget fængsel for at lægge billeder på nettet af sin eks kæreste, i det moment kom det frem at hvis man lagde billeder , cam , videoer, navn, adresser , tlf nr, mailadresser osv ud på offentlige sider , som denne er er det mega strafbart, hvis man ikke har tilladelsen til det, hvad jeg tvivler på personerne herinde har, og det er helt og holdent ledelse at fjerne det omgående , da der faktisk også findes en ny EU regel der siger , at hvis forurettede gør ledelsen opmærksom på st der foregår en ulovlig handling og de ikke fjerner det inden 2 timer , kan forurettede kræve erstatning. Desuden er der vel ikke nogen herinde der ikke ved at både, politi, skat, sociale myndigheder , og kommuner følger med hvad der foregår herinde på siden og alle andre ligende sider, med flere formål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 10 minutter siden:

Er godt klar over hvad der er strafbart... :) jeg savner bare at finde det her?

Der er masser af det bare man kigger sig omkring , det er ikke særligt svært

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Åbenbart meget svært for mig -  det var derfor jeg efterspurte et eksempel ;) 

EDIT: Tror faktisk ikke det er mere end et døgn siden at en klovn (kæmpe klovn) blev sparket ud for ikke at følge reglerne herinde, der følger lovgivningen :) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 30 minutter siden:

Åbenbart meget svært for mig -  det var derfor jeg efterspurte et eksempel ;) 

EDIT: Tror faktisk ikke det er mere end et døgn siden at en klovn (kæmpe klovn) blev sparket ud for ikke at følge reglerne herinde, der følger lovgivningen :) 

Nej loven bliver absolut ikke overholdt herinde. Og så tror jeg ikke den er længere. Enhver kan jo Google den danske lov og læse det, sort på Hvidt . God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han henviser såmænd til disse to tråde:

Han bryder sig åbenbart ikke om at hans fornavn, e-mail og telefonnummer bliver nævnt herinde, dette er på trods af jeg nu har set flere beviser på især ubehagelige mails han har sendt til diverse piger. 

Normalt ville sådanne oplysninger blive fjernet, men i det her tilfælde er chikanen så slem og antallet af ofre så stort, at jeg har valgt hans oplysninger skal blive. Han skal naturligvis være velkommen til at anmelde sagen, jeg er klar til at tage en eventuel straf for at ikke have slettet hans oplysninger. Dette ville jo så også give mig mulighed for at præsentere retten for de mange beviser på chikane overfor pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Aaaah her tænkte jeg at det var oplysninger om diverse piger, ikke en enkelt mentalt ustabil herrer ;)

Tak til admin for klarlægningen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...