Hop til indhold
Guest Constantin

JEG FIK SMÆK OG BLEV BUNDET STRAMT

Recommended Posts

Guest Constantin

Jeg vil her prøve at fortælle om mødet med Madame Elisabeth i Odense. Jeg har længe kigget efter en Domina som der kunne binde med reb og lave en seriøs bondage hvor jeg samtidig kunne føle mig brugt.

Jeg ankom til aftalt tid ved Madame Elisabeth dør, som der blev åbnet med det samme. Jeg kom ind i et hyggeligt rum og blev mødt af en meget smuk og imødekommende Elisabeth, som gav sig god tid til at høre om mine lyster. Efter at der var aftalt hvad der skulle ske under besøget, fik jeg besked på at tage alt tøjet af og gå i bad, jeg skulle vaske mig ordenligt og efterlade badeværelset rent og tørt efter brug.

Da jeg kom tilbage i det store rum, blev jeg sat i en gabestok og blev bedt om at tænke over mine liderlige perverse fantasier, mens Elisabeth begyndt at slå lidt på mine baller med hendes flade hånd. Det var så utroligt at stå der efter ejet ønske at mærke slagene blev mere og mere hårde og det var tydeligt at fornemme at det også tændte Elisabeth, hun gav udtryk for at hun nød at klaske til mine drenge baller.

Efter noget tid blev jeg sat fri og skulle følge med ind i behandlings rummet, her blev jeg nu sat op i en doktor stol, spændt fast med spredte ben. Jeg var så liderlig at min pik den begyndte at savle, Elisabeth der havde taget gummi handsker på, kørte en finger hen over mit pik hoved og sagde det var skønt at se, at jeg selv producerede glide creme. Hun kørte nu en finger ned til mit numse hul som hun forsigtigt begyndte at lege med. Planen var at jeg nu skulle have en but plug op i mig inden jeg skulle ligges fast i den aftalte bondage.  Det var meget perverst at sidde der i stolen med en trans der stod og legede med sine fingere oppe i mig, men på samme tid også vildt dejligt. Elisabeth var bange for at hendes plug var for stor til mit drenge hul, som hun kaldte det og i stedet for hentede hun et massage æg som hun kom inden i et kondom. Nu skal du få dejlig bondage her hos mig i dag sagde hun og fortalte at hun kunne fjernbetjene ægget så det kunne massere oppe i numse hullet. Nu var det kun enden af kondomet hang ud af mig. Det var så liderligt at mærke det kunne bevæge sig når Elisabeth trykkede på fjernbetjeningen.

Jeg blev nu løsnet fra stolen og stod på gulvet, hvor Elisabeth nu begyndte at binde reb omkring min krop. Var jeg ikke tændt, så skal jeg love for at jeg blev det efterhånden som mine arme ikke kunne røre sig og jeg mærke de stramme knuder som hun bandt. Jeg blev nu lagt på en briks og meget omhyggeligt blev jeg bundet helt fast. Nu vidste jeg med sikkerhed at mit valg var rigtigt, jeg kunne virkelig ikke røre mig og forsøgte ikke engang på at prøve på at komme løs, det var helt umuligt og fantastisk at ligge der.

Som aftalt gik Elisabeth nu fra mig og jeg lå i mine egene tanker, faktisk kunne jeg fornemme at ægget oppe i min numse det vibrerede nogen gange og det var vildt liderligt at ligge der som jeg havde drømt om, bundet stramt i rigtig reb.

Efter noget tid kom Madame Elisabeth tilbage og spurgte om fangen kunne komme fri. Det kunne jeg ikke og fik at vide at det heller ikke var planen for nu skulle jeg have electro i mine bryster, hun ville hygge sig med min drengekrop.  Jeg fik nu klemme i hvert af mine bryster og langsomt kunne jeg mærke at det begyndte at prikke dejligt og min pik den kunne tydeligt lide behandlingen. Elisabeth gav mig nu en masse oli på pikken og begyndte at lege med den. Jeg tror hun nød det lige så meget som mig.

Jeg måtte virkelig begynde at tænke på nogen andet, for ikke at få udløsning. Men jeg kunne ikke holde det tilbage da jeg pludselig mærkede noget kilde oppe i mit hul.

Det var igen massage ægget som vibrerede, denne gang noget mere. Jeg kunne mærke at min udløsning den bare blev ved og Elisabeth måtte da også rose mig for den store portion som jeg havde leveret.

Jeg blev løsnet fra rebene og fik electro klemmerne af. Elisabeth trak forsigtigt kondomet med ægget ud af min røv, hvorefter jeg igen blev sendt i bad.

Jeg fik en kop kaffe inden jeg blev sendt ud af døren og må sige at jeg ikke havde fortrudt mit besøg.

Stedet ligger centralt diskret og er virkelig rent og pænt og Madame Elisabeth må siges at være en ommer på den gode måde. Jeg kommer helt sikket igen.

C

Redigeret af Constantin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...