Hop til indhold
jenslillemandhansenv2

Endnu en gang 3 dage på FlatRate

Recommended Posts

Hej alle brødre,

Beretning 1/3

Hermed en beretning om 3 dage på FlatRate i Tyskland.  Min beretning skal ses, dels som mine egne refleksioner over oplevelser og  ”fejl” således jeg i fremtiden kan få endnu mere fornøjelse af denne hobby, dels som en vejledning til nybegyndere i dette univers. Jeg anser mig selv rimelig erfaren Flatrate bruger.

Som jeg har sagt før vil jeg ikke beskrive de enkelte piger, vi har alle forskellige referencer, for at underbygge hvad jeg mener og hvad jeg gerne vil fortælle om, bliver der dog enkelte undtagelser.

Turen bestod af:

http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/

http://www.totalclub-osnabrueck.com/pauschalclub/

http://www.partytreff-lavita.de/

Alt i alt var det en super fed tur, men jeg begik et par fodfejl (som jeg med min erfaring, ikke burde have gjort)

FlatRate er et fedt koncept, du betaler en latterlig sum Euro, og så kan du knalde alt det du vil.

Der er primært to systemer, nogle steder knalder du løs med de tøser du ønsker, det er dog den hovedregel, at har du været sammen en tøs, har nye gæster første ret, en super fair regl. Hvordan fanden tøserne finder ud af det fatter jeg ikke, men det fungere. Andre steder får du x antal poletter en polet = et knald, her syntes det som om det er tilladt at bruge alle poletter på den samme pige.

Nå, som sagt havde jeg 3 dage til 3 forskellige besøg, jeg var alt for forhippet, på at knalde denne og hint pige fra deres hjemmesider (selv om de som regel passer af h til) og glemte helt at slappe af og bare nyde turen. Men igen, det var en super fed tur med fantastiske oplevelser.

Total Club, Hannover. (ikke polet system)

Mindre club, ingen servering af mad, 7 piger, 4 top klasse piger, når jeg skriver top klasse piger, er det basseret på hvordan andre herinde beskriver top klasse piger, eksempel http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/neu-sarah/ , ser faktisk bedre ud i virkeligheden.

Ankommer til clubben kl. ca. 17.00 bliver modtaget af Tenken, hej Jens det er godt nok længe side, velkommen til. Klæder og går ind i ”møde lokalet”. Alt på denne club foregår på zimmer altså ingen offentlig action. Jeg holder meget af denne, for mig super hyggelig club, tøserne holder meget af at slappe af med gæsterne. Straks jeg ankommer, ser jeg netop Sarah, hygge en del i en sofa, jeg siger til hende, jeg har haft en hektisk dag, gider du massere mig på zimmer, så tager vi en tur senere med sex, hendes svar var, det lyder fint, man skal ikke altid kun knalde, super dejlig oplevelse.

Tilbage i møderum, jeg kikker på en pige, det kan sku da ikke være (lad os bare kalde hende X) X, med hvem jeg tidligere har haft den mest intense sex, det skal her siges vi har været sammen en del gange, hun smiler til mig, jeg går over til hende, sig mig har du fået nyt hår? Hun griner højt, kaster mig ned i en sofa, halo halo, kan du lide det, ja for helvede, men jeg kunne ikke kende dig, vi totalt hygger i en sofa, de seneste opdateringer på børn, familie og ferier udveksles, super tur på zimmer, ikke noget voldsomt med lak og læder, barer en stund med rolig sex mellem to mennesker der tilfældigvis kan lide den samme sex.

Hygger og knalder med et par tøser, går over til Sarah, hva så, skal vi, svaret var, desværre der er kommet nye gæster, OK det var ikke noget imod mig, sådan er det bare, ekstra ture med den samme tøs kræver at der ikke er nye gæster der ønsker tøsen. (ingen regl uden undtagelse, jeg har et par veninder, der sagtens kan kringle den, ja til min fordel)

Går over til en top-klasse pige (Jern kan formodentligt  finde foto af hende, legendariske lyshåret tøs), fy for satan hun er pæn, vi står ved et højt bar-bord og snakker, over til os kommer så en fucking nar af en tyrker, (jeg har ikke noget imod tyrkere som i overhovedet, men ham her vær tæt på at få en på snotten)  hvor lang tid går der til I er færdige spørge han, total no-go, for at løsne op for denne pinlige situation, prøver jeg med humor, sandsynligvis mellem 2-4 timer, ja for første omgang siger jeg, han bliver stående og kikker ned til hans 5 venner, ham kunne jeg godt danse med, men ikke med 6 mand, tenken har set situationen, fuck der var hun kvik, hun kommer over til os, holder om mig, putter sit hoved mod mit bryst, hva så Jens er alt OK, det lede svin lusker af. Tur på zimmer ganske fint.

Ser en, i nogles øjne, ikke specielt attraktiv tøs i en sofa, hun ser sku lidt mut ud. Ind i lokalet kommer nu et par, yes en mand og hans kone, har set dem på clubben før, som trold af æske springer sofa tøsen hen til dem, de går på kammer. Et eller andet sted bliver jeg nu fucking liderlig, efter en stund sidder sofa tøsen alene, jeg går der over, vi ender på kammer, hold da kæft hun var klar, hun kommer efter lang indsats med oral fra min side, fuck en omgang.

Sidste på aftenen sidder vi 3 mand og 4 tøser og hygger i den store sofa, tyrkerne sidder for sig selv, der er lidt dårlig stemning, det syntes som om tøser klister sig til os i denne sofa.

Ovenstående skal ikke opfattes negativt, jeg havde en fed aften, det var blot min opfattelse af netop denne aften.

Endnu engang må jeg konkludere, man tror at denne eller hint meget smukke pige bliver et knald for livet, hvad sker der så, man fatter sympati for noget helt andet og det bliver så et knald af hidtidig ukendt skønhed.

PS der var en enlig ung tyrker på clubben, var meget populær og virkede ganske flink, så er den ligesom sat på plads.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej 

hvad kostede det

jeg har kikket på deres hjemmeside og der står eintrits preise og spass. betyder det at sx er inkluderet i prisen ?

nedenunder står der damenservice og 70 euro for en dag. hvad er så det hvis sex ingår i oven nævnte pris?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, den 28/10/2016 at 01:31:

99 euro er for alt incl. sex

skriveriet omk. de 70 euro er mest dels noget der handler om at overholde loven. Det kræver en længere forklaring, jeg ikke orker lige nu. Tag af sted betal 99 euro og få en masse sex.

Tror det er noget med at stedet kun må tage entre for adgang til lokalerne + buffet, badekåbe, -sandaler og brusebad, mens damerne er selvstændigt erhvervsdrivende og derfor egentlig som på f.eks. Fantasy Lounge http://sexclub-hamburg.dk/

skal betales seperat (fremgår desværre ikke helt af hjemmesiden - men i praksis foregår det på den måde at du i entreen, kun betaler entre - € 50,-/60,- og så senere når du har fået klædt om, taget bad og entrer baren har muligheden for også at tilvælge "Damenservice"/kvindeligt selskab - underforstået: intim kontakt :)

Bl.a. derfor mener jeg at konceptet nemt kunne inkorpereres i Danmark som en slags swingerFlattrateklub, hvor damerne er enige om at dele indtægten fra adgangen til intim kontakt i forhold til indsatsen/antal Zimmer eller FKK klub, mens indehaveren kun har indtægten fra døren til sin rådighed :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...