Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvis det er der, plejer billederne at være ægte. Afsted afsted....

Skrevet
1955 skrev, for 11 timer siden:

Lyder som det er den gule villa igen. Hvis billederne er ægte er jeg på vej!!

1955

"Den gule villa" - er det naboen til "Seduction"?

Skrevet
Pigeforskeren skrev, for 21 minutter siden:

"Den gule villa" - er det naboen til "Seduction"?

Sku jeg mene selvom jeg ikke har været hos "Seduction" :-) - har dog set ind over hækken / hegnet og tænkt "hmm måske man skulle teste en af pigerne".

1955

Skrevet
1955 skrev, for 1 time siden:

Sku jeg mene selvom jeg ikke har været hos "Seduction" :-) - har dog set ind over hækken / hegnet og tænkt "hmm måske man skulle teste en af pigerne".

1955

De kan anbefales. - hvis du starter med Tiffany, går du ikke fejl. - Carina og Isabella er også værd at gå tæt på.

Redigeret af Pigeforskeren

Skrevet

Har i dag besøgt Lilly. Hun ser ud som på billederne. Sød og giver god service...... 

Det hele startede fint. Super krop, gode sillekasser, lidt hårde, men ok. Superfransk, bollerne blev suttet grundigt og så over 69. Her knækkede filmen.

Hun lugtede fælt fra fissen, så meget at jeg mistede totalt lysten og herefter ikke gad kneppe hende. Hun forsøgte ihærdigt at få det tilbage på sporet med superfransk og tungekys. Men mens hun kyssede kunne jeg mærke skægstubbe på hendes overlæbe og så var det totalt slut for mit vedkomne. Hvis hun er ombygget er det gjort rigtig godt, har dog mine tvivl.

Hun skal dog have ros for sit engagement og sin ihærdighed. Jeg kommer nok ikke igen

Skrevet

Føj for helvede.....stakkels dig

Skrevet

Og kan vel også være lovende. Jeg vil i hvert fald give hende en chance ved lejlighed.

Skrevet
Jogge skrev, for 2 timer siden:

Og kan vel også være lovende. Jeg vil i hvert fald give hende en chance ved lejlighed.

Hvis fæl lugt fra en fisse, skægstubbe og evt udsigten til at hun har været en mand ikke afholder dig fra et besøg, må du virkelig være trængene 

Skrevet

Klart surt hvis jeg oplever det samme. Men måske skylder vi hende, og os, en second opinion. 

Det vil selvfølgelig være dejligt hvis det allerede her var andre der allerede har mødt hende der vil melde sig på banen med deres oplevelser.

Skrevet

Se her en helt anden anmeldelse af samme person, er sikker på Ddong må have været uheldig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.