Hop til indhold

Recommended Posts

Pigeforskeren skrev, for 21 minutter siden:

"Den gule villa" - er det naboen til "Seduction"?

 

Sku jeg mene selvom jeg ikke har været hos "Seduction" :-) - har dog set ind over hækken / hegnet og tænkt "hmm måske man skulle teste en af pigerne".

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 1 time siden:

Sku jeg mene selvom jeg ikke har været hos "Seduction" :-) - har dog set ind over hækken / hegnet og tænkt "hmm måske man skulle teste en af pigerne".

1955

De kan anbefales. - hvis du starter med Tiffany, går du ikke fejl. - Carina og Isabella er også værd at gå tæt på.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i dag besøgt Lilly. Hun ser ud som på billederne. Sød og giver god service...... 

Det hele startede fint. Super krop, gode sillekasser, lidt hårde, men ok. Superfransk, bollerne blev suttet grundigt og så over 69. Her knækkede filmen.

Hun lugtede fælt fra fissen, så meget at jeg mistede totalt lysten og herefter ikke gad kneppe hende. Hun forsøgte ihærdigt at få det tilbage på sporet med superfransk og tungekys. Men mens hun kyssede kunne jeg mærke skægstubbe på hendes overlæbe og så var det totalt slut for mit vedkomne. Hvis hun er ombygget er det gjort rigtig godt, har dog mine tvivl.

Hun skal dog have ros for sit engagement og sin ihærdighed. Jeg kommer nok ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 2 timer siden:

Og kan vel også være lovende. Jeg vil i hvert fald give hende en chance ved lejlighed.

Hvis fæl lugt fra en fisse, skægstubbe og evt udsigten til at hun har været en mand ikke afholder dig fra et besøg, må du virkelig være trængene 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klart surt hvis jeg oplever det samme. Men måske skylder vi hende, og os, en second opinion. 

Det vil selvfølgelig være dejligt hvis det allerede her var andre der allerede har mødt hende der vil melde sig på banen med deres oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...