Hop til indhold

Recommended Posts

Hej har været på date med en sugarbaby på 18. Det var super hyggeligt vi var bare ude at spise sammen. Nu vil hun gerne ses fast med mig? Er lidt i tvivl om hun ikke er for ung til mig. Skal lige sige at jeg er 34 år gammel. Kom gerne med input tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Det fint nok bagermester, så længe hun vil og du ikke tvinger hende, så alt ok, have fun...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bagermester skrev, for 2 timer siden:

Er lidt i tvivl om hun ikke er for ung til mig. Skal lige sige at jeg er 34 år gammel.

I den alder kom jeg selv sammen med en pige på 23, som jeg også syntes var for ung til mig og desværre afbrød forholdet - senere flyttede hun så sammen med en fyr på 45 år :roll:

Så jeg synes også bare du skal nyde det :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg er sku nok lidt for dårlig til det danske modersmål, så I må lige bære lidt over med mig ....... !

Hvor helv... stod der, eller rettere blev det antydet, at pigen var under 18 år ?

NB !  Jeg har forgæves forsøgt at kigge mellem linjerne !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

det burde være ok at udtrykke bekymring på eg hvis man mistænker der er noget galt 

ellers bliver det jo et Apple produkt eller Facebook 

et sådant indlæg kan jo også hjælpe pigerne 

har dog ikke læst det indlæg der er censureret væk så det er ikke det der stimulerer dette indlæg

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, den Monday, September 12, 2016 at 19:53:

på grund af paragraf 7 så har cokken  forladt EG og er sejlet ud mod solnedgangen.

Det tog også sin tid. Syntes sjældent han kom med brugbare kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...