Hop til indhold
Studine elskeren

Tag min kæreste blindfolded ! Ja tak!:)

Recommended Posts

Havde netop lige lidt tid til overs her til formiddag og den blev brugt på et besøg hos hende her:

https://annoncelight.dk/showad/214793

Frækt og lækkert setup . Hendes kæreste lukker op og betaling foregår til ham. I den anden ende af lejligheden i soveværelset ligger hun bundet og blindfolded. 

Super lækker lille sag. Det er hvad man kan betegne som en quickie. Sut, knep og farvel. Men det er også det som setup lægger op til;)

Kæresten var flink og intet suspekt over hele setup:)

Kommer helt sikkert igen hvis de gør det igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

tak for anmeldelsen det står i annoncen som er opladed kl 13:43 at de starter kl 16:00 

du har da været lidt heldig og hurtig at komme til må man sige :) 

men det var selvfølgeligt In hurtig tur de efterlyste og hvis du bor lige ved siden af kan det jo sagtens lade sig gøre at skrive en mail - få svar - køre derud knalde en lækker tøs - og oploads en anmeldelse på 15 min :) her kan man da snakke om en lynkineser :) 

ved du om de tager flere ind inden 16:00? 

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 22 minutter siden:

tak for anmeldelsen det står i annoncen som er opladed kl 13:43 at de starter kl 16:00 

du har da været lidt heldig og hurtig at komme til må man sige :) 

men det var selvfølgeligt In hurtig tur de efterlyste og hvis du bor lige ved siden af kan det jo sagtens lade sig gøre at skrive en mail - få svar - køre derud knalde en lækker tøs - og oploads en anmeldelse på 15 min :) her kan man da snakke om en lynkineser :) 

ved du om de tager flere ind inden 16:00? 

 

Redigeret af B Skov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
B Skov skrev, for 2 minutter siden:

Tiden retter sig til hver gang du selv er inde at kigge. Prøv at være på en side til din comp har talt et minut, opdater...så ser du tiden har tilpasset sig igen.

Godt team Work - der står Gud hjælpemig stadig 13:43 :) men ok supermand kunne jo også skrue tiden tilbage ved at flyve sindssygt hurtigt og hvis man nu bor i samme opgang og kommer på 10 sekunder så er det hele jo muligt :) godt gået 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 5 minutter siden:

Godt team Work - der står Gud hjælpemig stadig 13:43 :) men ok supermand kunne jo også skrue tiden tilbage ved at flyve sindssygt hurtigt og hvis man nu bor i samme opgang og kommer på 10 sekunder så er det hele jo muligt :) godt gået 

Sorry, kiggede på det klokkeslet i bunden af siden....min ups...:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 54 minutter siden:

tak for anmeldelsen det står i annoncen som er opladed kl 13:43 at de starter kl 16:00 

du har da været lidt heldig og hurtig at komme til må man sige :) 

men det var selvfølgeligt In hurtig tur de efterlyste og hvis du bor lige ved siden af kan det jo sagtens lade sig gøre at skrive en mail - få svar - køre derud knalde en lækker tøs - og oploads en anmeldelse på 15 min :) her kan man da snakke om en lynkineser :) 

ved du om de tager flere ind inden 16:00? 

Kan det mon skyldes at der er kommet et billede mere på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 21 minutter siden:

Kan det mon skyldes at der er kommet et billede mere på?

Var og besøge dem kl 11 og på daværende tidspunkt var der intet billede på annoncen . 

Men endnu engang er det utroligt at en anmeldelse herinde skal afspores af alverdens udenom snak som intet har med pågældende GP at gøre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser dejlig ud - specielt det sidste billede! Og setup'et er raffineret - men er en tudse for 10-15 min ikke lige i overkanten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Lynkineseren skrev, for 4 timer siden:

 

LOL - jeg havde lige dig i tankerne da jeg skrev det - godt fanget der :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studine elskeren skrev, for 5 timer siden:

Hendes kæreste lukker op og betaling foregår til ham. I den anden ende af lejligheden i soveværelset ligger hun bundet og blindfolded. 

Er kæresten i lokalet under akten, eller har du en bundet/blindfoldet pige for dig selv?

Rimeligt kinky, flot krop, men alt alt alt for kort tid til jeg tror jeg ville finde det sjovt nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 15 minutter siden:

Er kæresten i lokalet under akten, eller har du en bundet/blindfoldet pige for dig selv?

Rimeligt kinky, flot krop, men alt alt alt for kort tid til jeg tror jeg ville finde det sjovt nok.

Nej han er ikke sammen med en i rummet:)

Jeg synes tiden på 10-15 min var fint . Det er jo ind og ud setup;) ikke noget kysseri eller snak med pigen. Det er lige på:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studine elskeren skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes tiden på 10-15 min var fint . Det er jo ind og ud setup;) ikke noget kysseri eller snak med pigen. Det er lige på:)

Det er jeg med på, men det ville tænde mig mere at lege med hende før jeg tog hende. :-) Men der er sikkert en del kunder til konceptet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvis man retter i sin annonce på AL så ændre tiden sig hver af man logger i på selve annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ret sikker på det er Sofie fra Studinekollektivet/ Danske Sofie og det kan næsten ikke være nogen hemmelighed, når de bruger samme telefonnummer.

 

Finder det underligt at "studine elskeren" ikke opdaget det da han besøgte hende, eftersom han har lavet en anmeldelse af hende før.

Redigeret af Boomer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boomer skrev, for 11 timer siden:

Er ret sikker på det er Sofie fra Studinekollektivet/ Danske Sofie og det kan næsten ikke være nogen hemmelighed, når de bruger samme telefonnummer.

 

Finder det underligt at "studine elskeren" ikke opdaget det da han besøgte hende, eftersom han har lavet en anmeldelse af hende før.

Har jeg skrevet at det ikke er hende????

Hvem det er og hvilke andre navne hun går under er jeg fuldstændig ligeglad med!

Men endnu engang bliver en tråd afsporet herinde af folk der bruger mere tid på at lege detektiver , end at anmelde GP og komme med relevante kommentarer !

Nu mangler vi bare at den sædvanlige garde kommer med endnu flere kommentarer omkring prisen . Så er vi ved at være tilbage hvor EG er værst!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Studine elskeren skrev, for 2 minutter siden:

Har jeg skrevet at det ikke er hende????

Hvem det er og hvilke andre navne hun går under er jeg fuldstændig ligeglad med!

Men endnu engang bliver en tråd afsporet herinde af folk der bruger mere tid på at lege detektiver , end at anmelde GP og komme med relevante kommentarer !

Nu mangler vi bare at den sædvanlige garde kommer med endnu flere kommentarer omkring prisen . Så er vi ved at være tilbage hvor EG er værst!

Disse detektiver er sgu også trætte af anmeldelser der burde ligge under reklamer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Trinetease skrev, for 13 timer siden:

Hvis man retter i sin annonce på AL så ændre tiden sig hver af man logger i på selve annoncen.

Det er kun det ene felt det ændres - altså der hvor der stå opdateret sidst. Oprettet feltet fastsættes når man opretter det på dagen - men ok samme opgang - to ryk og en afleveringen - super effektiv e-mail kommunikation måske lidt supermand så er det da klart muligt :) og han skriver ko selv han er til hurtige møder :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, 1 time siden:

Disse detektiver er sgu også trætte af anmeldelser der burde ligge under reklamer

Ja for alle positive anmeldelser herinde bliver straks set som scam og reklame ?

Man bliver sgu så træt af det her forum engang imellem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TroelsTroløs
Studine elskeren skrev, for 12 timer siden:

Man bliver sgu så træt af det her forum engang imellem 

Jeg har ikke gidet at anmelde et besøg i 10 måneder af samme grund. Jeg kan ikke se ideen i at spilde tid på at give viden videre, når det eneste man får retur er en gang mundlort fra en eller anden torsk der tror han er smart.

Stakkels piger, de skal trækkes mænd med den slags dagligt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TroelsTroløs skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har ikke gidet at anmelde et besøg i 10 måneder af samme grund. Jeg kan ikke se ideen i at spilde tid på at give viden videre, når det eneste man får retur er en gang mundlort fra en eller anden torsk der tror han er smart.

Stakkels piger, de skal trækkes mænd med den slags dagligt ;) 

ENIG!! 

Og det er forbavsende lidt anmeldelser der kommer fra de selvsamme kværulanter ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TroelsTroløs skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har ikke gidet at anmelde et besøg i 10 måneder af samme grund. Jeg kan ikke se ideen i at spilde tid på at give viden videre, når det eneste man får retur er en gang mundlort fra en eller anden torsk der tror han er smart.

Stakkels piger, de skal trækkes mænd med den slags dagligt ;) 

Det er et frit land vi lever i og du kan oveni skjule dit ID

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slap nu af, og lad være med at være så sart. Både detektiver og fake anmeldelser er irriterende. Men når nu fake anmeldelserne er så udbredte, så syntes jeg nu detektiverne er et velkommet onde. Og min vurdering er at de ofte har ret. Og hvis man undlader at skrive anmeldelser, fordi man er bange for at blive anklaget for reklame, så må man overveje hvad man så selv kan bruge forummet til, hvis man hader det så meget. 

Jeg syntes denne strengs detektiv bringer relevant information frem, hvad den enkelte læser så vil konkludere er jo op til den enkelte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...