Hop til indhold
7100

Tur til Pauschalclub på lørdag

Recommended Posts

Jeg overvejer at tage en tur til en af de 3 steder på www.pauschalclub.de på lørdag (17. September)

Da der er over 500 km hver vej, og det koster mig 1 kr/km, vil jeg gerne have op til 3 passagerer med, til at dele udgiften - og ikke mindst oplevelsen :-)

Jeg regner med at køre fra Horsens lørdag morgen omkring kl. 0600 - så skulle vi kunne være der fra åbningstid og få mest muligt ud af dagen. Der kan evt. være påstigning langs med motorvejen ned gennem Jylland. Hvis det ønskes, kan vi sikkert også nå et lille stop hos Fleggaard på vejen.

Hvilken af de 3 klubber, vi skal besøge, kan vi vedtage på demokratisk vis i bilen, men input/forslag fra andre er yderst velkomne. Jeg har selv kun prøvet Bochum 1 gang tidligere, så mine egne erfaringer med konceptet er begrænsede..

Kom frisk! Det er "Først til mølle", så book en plads :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
7100 skrev, for 11 minutter siden:

Er der slet ingen, der vil med?

Synes det lyder ret stressende at køre over 1000 km for at besøge en enkelt Pauschalclub - hvis du nu over 3 dage ville besøge alle 3 - eller putte en enkelt FKK club ind, kunne jeg bedre forstå det ;-)

Du kunne jo også vælge at besøge FKK Harmony (eller en anden FKK-club i Hamborg - eller P-club i Flensborg) og anvende det du sparer på kørsel på pigerne der - og du vil få mere tid til i fred og ro at nyde lange slanke pigeben, fremfor en lang og træls dag på motorvejen.

Har du ikke tidligere besøgt Fantasy Lounge i Hamborg - kunne det også være en mulighed - og du ville endda få overskud på budgettet til at besøge en pige i Flensborg på ud- og/eller hjemvejen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas på at du ikke laver den fejl som jeg selv har gjort, nemlig at undervurdere hvor meget stress en sådan kørertur giver. PT er trafik situationen fra Kiel til Hamburg, værre end nogen sinde, jeg har ca. 22 års erfaring med kørsel i Tyskland. Tag af sted en dag før, find et billigt hotel i nærheden, få en god middag og en flaske vin, gå tidligt i seng. Op næste morgen, gå en god tur så er du satmne klar. Hjem turen kan så klares på red bull og gode minder. God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Synes det lyder ret stressende at køre over 1000 km for at besøge en enkelt Pauschalclub - hvis du nu over 3 dage ville besøge alle 3 - eller putte en enkelt FKK club ind, kunne jeg bedre forstå det ;-)

Du kunne jo også vælge at besøge FKK Harmony (eller en anden FKK-club i Hamborg - eller P-club i Flensborg) og anvende det du sparer på kørsel på pigerne der - og du vil få mere tid til i fred og ro at nyde lange slanke pigeben, fremfor en lang og træls dag på motorvejen.

Har du ikke tidligere besøgt Fantasy Lounge i Hamborg - kunne det også være en mulighed - og du ville endda få overskud på budgettet til at besøge en pige i Flensborg på ud- og/eller hjemvejen :-P

Tak for tippet - Jernsvinet :-)

Fantasy Lounge kunne godt friste mig, for jeg har selv været i tvivl om det med afstanden..

Hvordan er stedet/pigerne dér? Jeg kunne ikke finde billeder på hjemmesiden..

 

Redigeret af 7100

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen..

 

Konklussionen bliver, at vi i stedet tager til Fantasy Lounge i Hamborg og afgangen fra Horsens er udskudt til kl. 0930 - så er vi stadig i god tid.

Kørsel kan så klares for 600 kr. til deling i stedet for.

Skriv, hvis I vil med :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
7100 skrev, for 25 minutter siden:

tager til Fantasy Lounge i Hamborg og afgangen fra Horsens er udskudt til kl. 0930

Ankommer I lidt for tidligt, ligger Bauhaus først på vejen - og her kan man få både kaffe og morgenbrød + studere de dejlige bagerjomfruer. Der ligger også et værktøjsmagasin på vejen - men jeg er i tvivl om de har åbent om lørdagen. Der er også mulighed for overnatning på Kronsaalsweg i nr. 90 på hjørnet hos Dirk Hoffmann (tel. 0172-53 62 604 - men ellers er de som regel på kontoret omkring middagstid - eller man kan få dem til at ligge en nøgle i et skab, som man så får koden til) - så på Kronsaalsweg kan man næsten få alt hvad en mand behøver: Fisse, værktøj, mad og en seng at sove i :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu før kørt hjemmefra om morgenen og ramt PC Dortmund først på eftermiddagen. Det fungerede ganske udemærket. Men det kommer selvfølgelig lidt an på, hvor heldig man er med trafikken. Jeg skulle så ikke hjem igen med det samme, da det var en arbejdstur, men jeg havde ca. 1½ times kørsel bagefter. Men jeg har da overvejet at tage en tur derned på et tidspunkt alligevel. Jeg kunne også sagtens finde på at tage til Fantasy, men ikke som erstatning for de andre. FKK istedet for og den lange køretur ... det er nok et temperamantsspørgsmål. Det jeg godt kan lide ved flatrates, er at man ikke på noget tidspunkt skal bekymre sig om eller diskutere økonomi. Det eneste man skal tage stilling til, er om man kan knalde en pige mere! ;)

Hvis man ikke har nogen præferencer for nogle af klubberne, ligger Münster ca. ½ time tættere på end Dortmund. Bochum er fin nok, men kun en jeg ville vælge, hvis jeg var i nærheden alligevel. Den er mere besværlig at komme til heroppe fra, end de andre to.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenRødeBaron skrev, for 2 timer siden:

Det eneste man skal tage stilling til, er om man kan knalde en pige mere!

Det er nu ikke så slemt - det er mere hvem af dem :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Det er nu ikke så slemt - det er mere hvem af dem :-P

Det er jo lige nøjagtig det der gør en 1 dagstur til en af pauschalcluberne så hård.

Har prøvet at køre fra DK til Acapulco og hjem igen samme dag efter 8-9 timer i klubben. Det var en lang og hård køretur hjem, men overkommelig. 

Har også flere gange prøvet at køre hjem fra klubben i Münster efter en hel dag i klubben. Og selv om at hjemturen er ca. 1.5 timer korter så var den for mig meget hårdere. Og tanken om den lange og trælse hjemtur tager lidt af glæden fra en når man sidder i klubben og skal bestemme sig for hvem den næste pige skal være.

Så fremover vil jeg klart fortrække en overnatning inden køreturen hjem.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også overvejet på et tidspunkt at tage en tur til Pauschalclub, da det ikke er så tit mit arbejde bringer mig den vej over. Men så ville jeg også klart gå efter at køre der ned om morgenen og være i klubben i løbet af dagen, for så at overnatte i nærheden og køre hjem dagen efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
DenRødeBaron skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har også overvejet på et tidspunkt at tage en tur til Pauschalclub, da det ikke er så tit mit arbejde bringer mig den vej over. Men så ville jeg også klart gå efter at køre der ned om morgenen og være i klubben i løbet af dagen, for så at overnatte i nærheden og køre hjem dagen efter.

Kan anbefale http://www.hotel-neustadt.com det ligger ca. 40 min fra klubben i munster. Og 15 min La Vita. 

En overnatning koster ca. 250kr inkl. Morgenmad. 

Har ikke kunne finde noget i munster til under 400kr pr. nat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 1 time siden:

Kan anbefale http://www.hotel-neustadt.com det ligger ca. 40 min fra klubben i munster. Og 15 min La Vita. 

Hotellet er dog ret gammeldags, umoderne og uisoleret, så hvis det er koldt udenfor, kan det anbefales at tage forbi hotellet først og skrue op for varmen - især hvis man har fået et af værelserne øverst oppe, hvor Wifien også knapt når op. Evt. kan det anbefales selv at tage sovepose e.lign. med.

Men ellers kan man ringe og få dem til at ligge nøglen ud i et udhængsskab, hvis man ikke kan nå at ankomme i åbningstiden.

NB. mener at deres udmærkede morgenmad er inkluderet i den favourable værelsespris. Men man kan godt få en kold skulder i spisesalen, hvis man vil have en vinduesplads ved vinduerne med enlags-glas ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Oralis voluptatem skrev, for 2 timer siden:

 

En overnatning koster ca. 250kr inkl. Morgenmad. 

 

Jernsvinet skrev, for 17 minutter siden:

NB. mener at deres udmærkede morgenmad er inkluderet i den favourable værelsespris. 

Ja det er jo også det jeg skrev tidligere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 5 minutter siden:

 

Ja det er jo også det jeg skrev tidligere 

Ja, det er korrekt - det havde jeg lige overset ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Klubben i Bochum er nu en lille FKK klub. Men det er stadig de samme ejere der står bag. Flere af pigerne er også de samme som var i klubben da det var en flat rate klub.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...