Fausto 334 Skrevet 12. September, 2016 (edited) Hej Er der nogen, der har prøvet amagerteuten? https://annoncelight.dk/showad/213423 Det lyder ret fristende, og billederne er lovende - men jeg kunne godt sidde med en fornemmelse af, at det måske er en fake profil. Så hvis nogen har prøvet hende af: så please skriv, om billederne er ægte, og om hun virkelig sluger spermen! Redigeret 12. September, 2016 af Fausto Glemte bare at tjekke af ved "Giv besked ved svar" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slamberten 99 Skrevet 12. September, 2016 Hun - (faktisk en han) er for real. Hvis man altså tænder på at få den suttet af en fyr jeg sprang over................ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1279 Skrevet 12. September, 2016 Hehe - "hun" har været grund til megen morskab herinde før Det er i en opgang på Amager, du bliver bedt gå et par etager op, lyne ned i bukserne, og liste sjoveren ind ad en brevsprække.. Du får så et par test-sut, smider da betalingen igennem bævnte brevsprække, og så går "hun" til værks og tømmer dig Det blev før etableret at mobilnummeret var registreret til et mandenavn, og brugere herinde havde fundet billeder der linkede det til Indisk/Sri Lankansk lign. mand.. Det sagt dog, er der intet muggent over selve oplevelsen - du skulle få hvad du betaler for, dog blot udført af et tvivlsomt-kønnet individ Pøj pøj med det! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fausto 334 Skrevet 12. September, 2016 Tak for svar! Tror, jeg springer over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 12. September, 2016 Det er sgu hylende morsom med ham er der en der har prøvet det det kan dele ? Kommer der evt folk forbi på opgangen ? Det er jo noget helt særligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 12. September, 2016 (edited) anders Jensen skrev, for 1 time siden: Det er sgu hylende morsom med ham er der en der har prøvet det det kan dele ? Kommer der evt folk forbi på opgangen ? Det er jo noget helt særligt Ja...jeg er mere nysgerrig på den 'brevsprækkemodel'!!?? Kender ingen hvor man kan stå op...og med passende bredde....og uden 'klap'!? Redigeret 12. September, 2016 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9519 Skrevet 12. September, 2016 McQueen skrev, for 3 timer siden: Ja...jeg er mere nysgerrig på den 'brevsprækkemodel'!!?? Har det på samme måde. Det er beskrevet i en af de mange tidligere tråde ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg