Hop til indhold
Thop

ABSOLUT DANSK NYMFOMAN

Recommended Posts

Hejsa... Er der nogen der har været på besøg her? Annoncen er fra EB.

ABSOLUT DANSK NYMFOMAN,
superstorbarmet, slank fræk blondine. Privat. Dagtimerne. Sydhavnen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 1 minut siden:

På EB? Hvorfor ikke bare linke her?

Nej søgt her for at finde anmeldelsen. Nemt og smart ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har arbejdet samme sted som hende for nogle år siden. Hun er så mega Lækker! Og at hun er nymfoman er jeg 100% sikker på at hun er! Jeg har aldrig nogensinde mødt en kvinde som er SÅ vild med mænd og sex som Hun er. Og så har hun de flotteste bryster i branchen :x

Jeg har af gode grunde aldrig haft sex med hende...hehe. Men hvis man skal tage antallet af glade faste gæster som parameter for om hun er glad for det hun laver, så er hun 10000% sikkert et virkeligt godt knald! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har arbejdet samme sted som hende for nogle år siden. Hun er så mega Lækker! Og at hun er nymfoman er jeg 100% sikker på at hun er! Jeg har aldrig nogensinde mødt en kvinde som er SÅ vild med mænd og sex som Hun er. Og så har hun de flotteste bryster i branchen :x

Jeg har af gode grunde aldrig haft sex med hende...hehe. Men hvis man skal tage antallet af glade faste gæster som parameter for om hun er glad for det hun laver, så er hun 10000% sikkert et virkeligt godt knald! :-P

Med den lovprisning, så skal hun da besøges en dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

Det Trinetease skriver kan jeg tilslutte. Har besøgt hende flere gange. Du skal dog være opmærksom på at hun ikke er en yngre model, men er en pige i halvtredserne. Hun giver fuld valuta for pengene og er samtidig meget sød

Ribis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Trinetease skrev, den 13.9.2016 at 10:46:

Jeg har arbejdet samme sted som hende for nogle år siden. Hun er så mega Lækker! Og at hun er nymfoman er jeg 100% sikker på at hun er! Jeg har aldrig nogensinde mødt en kvinde som er SÅ vild med mænd og sex som Hun er. Og så har hun de flotteste bryster i branchen :x

Jeg har af gode grunde aldrig haft sex med hende...hehe. Men hvis man skal tage antallet af glade faste gæster som parameter for om hun er glad for det hun laver, så er hun 10000% sikkert et virkeligt godt knald! :-P

Jeg tror desværre hun er stoppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den 19.9.2022 at 22:38:

Jeg tror desværre hun er stoppet.

Sandsynligheden er stor for at du har ret, siden det sidste indlæg før dit, blev skrevet for 6 år siden.... Buffy og the Scooby gang er forhåbentlig i nærheden, nu da denne tråd er blevet rejst fra de døde... :D

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...