Hop til indhold
Thai-fan

Laura i Trepkasgade Århus - she's all that :-)

Recommended Posts

En GP, der på en og samme tid næsten altid er optaget, og som der ikke er ret meget omtale af på EG - hende måtte jeg simpelthen prøve at være sammen med :-)

 

Laura er en slank, velholdt kvinde i slutningen af fyrrerne, der tidligere har huseret på Samsøgade i Århus, samt andre steder uden for Århus. Hun er sød og venlig, og oplevelsen er næsten GFE, hvor man sidder lidt og sludrer før man går igang med den halve eller hele time, som hun tilbyder. 

Stedet; Trepkasgade, er hvad man kan kalde "en gammel kending af EG"; klassisk kælder-massagested, der er forsøgt camoufleret (nok uden det store held...) som en antikvitetsbutik. Mørkt, men rent og hyggeligt, med gode muligheder for at gå på toilet og i bad; så før man for alvor går i gang er der gensidig renlighed - hvilket er en rigtigt god ting. 

 

Selve akten var i topklasse. Laura er en dejlig, indlevende GP, der både mestrer det franske og det danske, så man stadig nogle dage efter går og nyder det helt. Kys, kærtegn, og dejlig fræk øjenkontakt under både det franske og det danske gør bare oplevelsen endnu mere intens. Jeg vil gå så langt som til at sige, at det er noget det bedste, jeg har oplevet med GP i Århus. 

 

Link: http://trepkasgade-pigerne.dk/ . Laura er der som regel onsdage og/eller torsdage. Ring og hør telefonsvareren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hornypoul skrev, for 25 minutter siden:

Laura kan også træffes i Vejle og Odense, hun har annonce på side 6, hvor hun kalder sig Smukke Laura.

hun er smuk og gør et godt job - pas på hende - drenge

Det er ikke den samme Laura. 

Der er både en Laura og en Smukkelaura på Trepkasgade. Kun Smukkelaura har annonce på nettet. 

 

Se i øvrigt denne gamle tråd; Libertinerens post: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...