Hop til indhold

Recommended Posts

Hvad gør man når man ikke har rørt en kvinde i 8 måneder ? Man kigger lidt ( meget ) ;-) på nettet og finder ud af, at der ligger et hus tæt på hvor man arbejder, hvor man kan møde nogle søde,frække og flotte piger ! ;-) En af dem er Trinemuz ! :-P Tiden var kommet til at gøre noget ved det ! Efter en lille sms udveksling, havde vi aftalt 3 timer med blide former/ gfe. Ja,jeg skal have god tid for at nyde rigtigt ! Nåh, tidligt hjem fra arbejde,i bad og så afsted. Jeg ankom til tiden og blev lukket ind af en smilende og glad trine som var iført rødt lingeri.Uha,hun så skøn ud :-P Jeg fik sagt at hun var da et dejligt lille nips ! Den grinede hun lidt af :-D Pengene skiftede hænder og jeg blev vist op ad trappen, så kom hun omlidt.Jeg kiggede mig lidt omkring, smed skjorten og lagde mig på sengen.Jeg prøvede at slappe af, det var jo længe siden.Trine kom ind,satte sig og vi begyndte at kæle lidt.Skal jeg tage tøjet af ? spurgte hun....Og så tog tingene ellers fart ! I løbet af få sekunder var vi nøgne og Trine pressede mig ned på sengen mens vi kyssede og krammede.Mine hænder gik på vandring over hendes skønne bløde krop,aldrig har jeg haft så dejlig en tøs i mine arme ! Jeg kunne mærke hvor våd og varm hun var når hun gned sit underliv mod min nu godt stive pik,åååh det blev godt det her,tænkte jeg ! Så blev der rullet kondom på med munden,og den blev slugt næsten til roden.OMG, det ser fantastisk ud ! Og føles så vildt :P Vi begyndte kneppe i missionæren,og Trine tog bare imod mig igen og igen.Masser af kys og kælen, meget intenst ! Efter en tid skiftede vi til doggy-style,og jeg kunne nyde synet af hendes vidunderlige røv.Og lyden...klask-klask-klask...det er jo guld !!!! Ååååhhh ja, Trines mås er som en maskine fra B&O....åbner sig ved den mindste berøring ! Jeg masserede blidt den lille åbning og spurgte om hun var klar.Jaaah, kom det hæst nede fra puderne.På med lidt glidecreme og så gik det løs ! Wow , hun er skøn ! Hun tog bare imod og blev presset helt ned i madrassen,jeg fik kigget i spejlet over sengen og nåede at tænke- hvordan er det dog du knepper den søde lille pige ? Trines stønnen fik mig på andre tanker, og snart måtte jeg give fortabt.Gummiet kom af,og efter en hurtig aftørring kunne vi ligge og kæle og hyggesnakke.Jeg nød det så meget at,jeg spurgte om en extra time.Det var helt iorden med Trine,men hun ville gerne have lidt at spise inden vi fortsatte.Som sagt så gjort, hun gik ned for at spise.Jeg drak lidt vand og gik ud og vaskede mig lidt,så var jeg klar igen.Vi gik til den igen med kys og kram,i det hele taget er Trine meget gavmild,og jeg følte hele tiden at det var meget intenst :wub: Hun red mig i en omvendt cowgirl og jeg trak hende ned,og der,spiddet på min pik,kunne hun vride sig og kysse alligvel....såååå skønt ! Snart efter var jeg helt færdig :P;-) Vi lå og snakkede til tiden var gået.Vi sagde pænt farvel med knuz og møz i døren,og jeg forlod denne skønne,fantastiske pige med et meget stort smil på læben :wub: Og sådan blev en kedelig eftermiddag forvandlet til en skøn dag ! Jeg har siden mødt Trinemuz på to helaftens dates. Den ene gang forførte hun mig næsten i en hestestald....vi endte dog i sengen :-D:-D:-D næste gang bollede vi så sveden sprang, og vi måtte i bad to gange :D Trine er i den grad en pige som er værd at mødes med.Hun er sød og dejlig,men også superproffesionel.Hun har styr på det hele.Jeg håber at se Dig igen,skønne Trine. Tak:wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver det næsten for tykt! To sindsygt overdrevne anmeldelser af samme pige indenfor et par dage, og skrevet af helt nye brugere - come on!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, for 37 minutter siden:

Nu bliver det næsten for tykt! To sindsygt overdrevne anmeldelser af samme pige indenfor et par dage, og skrevet af helt nye brugere - come on!

Ja, og med den samme overdrivne brug af smileys...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overdreven anmeldelse ? Nej overdrevene gode oplevelser ! Jeg havde såmænd bare lyst til dele en god erfaring med andre,nøjagtig ligesom den unge hr. AtmoZ....Hvis det er for meget for kolde ''erfarne brugere'' ,så er det ikke mit problem...For mange smilye's ? Tjah, det er jo en måde at vise begejstring på....Men lad mig være helt ærlig, som tallet i navnet siger er jeg ved at være en '' ældre herre''. Jeg har kæmpet lidt med potensen,og deraf problemer med selvtilliden.Når man så render ind i en pige som Trinemuzen der i den grad kan få en op og køre,længe og flere gange-så er der sgu' noget ved det.At hun så oven i købet er sød og sjov at ses med gør jo kun det hele endnu bedre.For mig er dinner-dates eller lidt lange møder bare sagen ! Nogen er til det hurtige,andre er til det ''langsomme''.Kan i have en god uge derude,hilsen en glad ''ny bruger''.Og det var så et indlæg uden smilye's ;-);-);-);-);-)....næsten !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker det må være trist... Have den indstilling til livet. Hele tiden være på vagt,,, Aldrig tro på noget positivt:shock:

Jeg forstår stadigvæk ikke rigtig. Hva jeg skulle få ud af, at skrive fake anmeldelse... Har faktisk en ret travl hverdag all over

skrev fordi jeg troede ,,, jeg var blandt ligesindede og dejlige mennsker ! Jeg har jo ikke andre, som jeg kan dele den her del af mit liv med! 

Skal jeg gå ned til min chef og sige... HeY da jeg var 22 år gammel. Solgte jeg sgu min krop til damer. I det hele taget har jeg knaldet mange kvinder ,,, Nu prøvede jeg selv at betale for sex,,, det var VILDT godt ! Bedste sex med kondom EVER,,, Hende skulle du besøge.

Den går ikke på mit job. ,,, ville dog ønske, at det var sådan:-D:-D

Troede jeg var i "safe hands" herinde. Meen,,, må indrømme. Jeg blir sgu lidt usikker når folk virker SÅ paranoide:ph34r: 

Ikke det bedste indtryk for en ny bruger,,

jeg skriver en del til hverdag via mit job. jeg bruger altid bredt ordforråd, mange tillægsord osv.

normalt synes folk jeg skriver fint. Men vi har jo forskellig smag

 

Hate på smileys,,, hmm, fatter jeg slet ikk noget af...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke unormalt med jaloux mennesker, der lever i en negativ verden og nogle gange lukker noget af deres galde ud....

Her et ærgerligt eksempel.

Vær mod andre som ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej søde @Bananen 69

har først nu set din anmeldelse af mig. Hvor er den sød og rigtigt husket. Du skulle da have sagt det.

søgte bare lige på mit navn da det er dejligt at vide hva der sker.

Du super sød og glæder mig meget til at mødes med dig igen i aften. Og nat. Tror kun det anden gang jeg skal sove sammen med en kunde.

håber du har fundet et dejligt sted vi skal spise. Jeg er ved at blive klar til at kører.

ses snart:wub:

knuz og kyz fra TrineMuz

ps. Jeg ved trådstarteren har været aktiv læser på eg længe. Han har bare ikke været oprettet med profil. Du kan jo sagtens læse her uden at have en bruger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, den 12/9/2016 at 08:46:

Nu bliver det næsten for tykt! To sindsygt overdrevne anmeldelser af samme pige indenfor et par dage, og skrevet af helt nye brugere - come on!

Du skal da være velkommen til at teste mig? Du vil måske blive overrasket ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...