Hop til indhold
Dezmodevil

Prag - bedste "massage" ??

Recommended Posts

Jeg har været i Prag tidligere i år og fik måske min mest fantastiske "tantra" eller B2B massage. Men har lige fået en kedelig SMS om at hun ikke længere er på stedet.

Har nogen af jer en anbefaling til lignende hvor det bare er ren nydelse i 1-2 timer... 

Selvom det er fristende bare at knalde ud, så skulle i prøve "massage" i Prag... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, den 11/9/2016 at 23:01:

Jeg har været i Prag tidligere i år og fik måske min mest fantastiske "tantra" eller B2B massage. Men har lige fået en kedelig SMS om at hun ikke længere er på stedet.

Har nogen af jer en anbefaling til lignende hvor det bare er ren nydelse i 1-2 timer... 

Selvom det er fristende bare at knalde ud, så skulle i prøve "massage" i Prag... 

 

Hvilket sted er der tale om?

Noget link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://tantra-massage-prague.cz/

min klare favorit Jessica var der ikke sidst men fik massage af Bella som er fra Ukraine - virkelig slank, lille og små bryster... Men smuk og hvis du er til Tiny piger .... 2300 Coruña 700 kr) for 1 1/2 time B2B masser af olie og hun forsøgte med 2 x skud hvilket aldrig sker for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i Prag i foråret, hvor jeg bl.a. fik en b2b af to piger. Den ene af dem kørte sin ene brystvorte rundt på mit røvhul. Det var så fedt så fedt. Jeg kan ikke huske navn på sted eller adresse, men det foregik i en lejlighed i den vestlige del af distrikt nummer 2 i byen - Ziskov, tror jeg at det hedder. Som afslutning skiftedes de til at flå i bananen, hvor den anden af dem stønnede mig i øret og kørte sine patter rundt på min overkrop. Fuuuuuck det var så fedt. Prag er en gudeby.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, den 27/9/2016 at 22:06:

http://tantra-massage-prague.cz/

min klare favorit Jessica var der ikke sidst men fik massage af Bella som er fra Ukraine - virkelig slank, lille og små bryster... Men smuk og hvis du er til Tiny piger .... 2300 Coruña 700 kr) for 1 1/2 time B2B masser af olie og hun forsøgte med 2 x skud hvilket aldrig sker for mig

@Dezmodevil er det en selvfølge, at der lige kommer et eller to skud med i massagen og det er med i prisen eller skal man lige gøre opmærksom på at det vil være rart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

KnudSan skrev, for 1 time siden:

@Dezmodevil er det en selvfølge, at der lige kommer et eller to skud med i massagen og det er med i prisen eller skal man lige gøre opmærksom på at det vil være rart.

Det er med i prisen - nogle gange er jeg blevet spurgt om jeg ønsker det, men det er prisen ikke blevet højere af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, den 28/9/2016 at 23:55:

 

Det er med i prisen - nogle gange er jeg blevet spurgt om jeg ønsker det, men det er prisen ikke blevet højere af. 

Tak for svar. Har du nogen erfaring med thai steder i Prag, som giver afslutning.

Jeg har nemlig snart lidt fritid i Prag, mellem møder. Men har 3 dage hvor der er tid hver dag og god tid. Men skal helt sikkert have massage et af de steder du foreslår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...