Hop til indhold
22 cm and thick

Sheila Moon - et møde værd...

Recommended Posts

Hallo gæve svende

I dag søndag så jeg at den søde Sheila Moon igen var i Svendborg. Har besøgt hende et par gange før og har altid fået fuld valuta for pengene. Skrev lidt frem og tilbage med hende og vi blev enige om et tidspunkt.
Vel ankommet blev jeg lukket ind og vi aftalte hvad der skulle ske - 20 min fransk og dansk for 600 kr. Hun fik pengene og bl. a. bl. a. bl. a. :-)
Sheila startede med at kæle for mig rørte over det meste af min krop samtidig med at jeg legede med hendes dejlige bryster og kælede for hendes krop. Hun kom lidt olie på pikken og lod bryster og fisse lege med min krop og pik. Hun kan noget med hænder og krop der får en til at føle sig afslappet og man har det godt i hendes nærvær.
Fortsatte med blow som hun er suverænt god til og så dansk i flere forskellige stillinger. Vi sluttede af med at hun gav mig hånd og mund, hvilket fik mig til at komme ret kraftigt - dejligt. Fik tøjet på igen samtidig med lidt "small-talk". Forlod hende med et kram og kys og en rigtig god fornemmelse i kroppen efter der så rigeligt var gået 20 min.

Sex med Sheila Moon er måske som sådan ikke noget særligt - jo det er da lækkert med ikke ud over det sædvanlige. Men kombinerer man hendes dejlige søde væsen, hendes imødekommenhed, nærvær og ja - selvførlgelig også sex. Ja så leverer hun efter min mening noget af den aller bedste man kan finde hos Gp'er. Har I endnu ikke oplevet hende har I så absolut noget til gode. Tøv ikke med at besøge hende og få jer en rigtig god oplevelse  med hende. 

Sidst men ikke mindst, vær som altid rigtig sød ved hende - det fortjener hun - om nogen - så rigeligt.

Læser du dette Sheila - ja så vil jeg bare sige tak for i aften og på gensyn. Vi ses helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt sheila, virkelig en sød pige, som gør alt for man føler sig afslappet , sex og blow er udemærket , vil sige billederne snyder en del , der er nok lidt ekstra kilo på

 

Antrahx

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterNobody skrev, for 2 timer siden:

Jeg troede hun var stoppet..

Har selv besøgt hende før, og ofte håbet på gensyn - men syntes ikke man ser hende annoncerer mere - hvor fandt du hende ??

Som fynboen antyder var hun her i Svendborg hvor hun har været flere gange, men skynd dig da det er sidste dag i dag. :-) Men tror da absolut ikke hun har tænkt sig at stoppe. Det var der intet i vores snak der tydede på. :-P 
Og en anden dejlig ting ved Sheila er at hun taler dansk og er ret snaksalig hvilket jeg sætter rigtig stor pris på.
Glæder mig allerede til næste gang. :-)  Bad hende om at sætte hendes priser ned så jeg havde råd til flere besøg hos hende, men det var hun desværre ikke helt med på... ;-) :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 15/9/2016 at 16:30:

Hej folkens

Så er skrubben tilbage i Svendborg. Skynd jer hen til hende og få en god oplevelse. :-)

Jamen jeg kan jo kun give dig ret "22"....En rigtig dejlig oplevelse. Virkelig sød og ser noget bedre ud IRL end på billeder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...