Hop til indhold

Maya again in cph

Featured Replies

Skrevet

Nogle der har prøvet Maya . Hun virker sød, men jeg er lidt bange for hun er syg, da hun virker meget tynd på billederne. 

Skrevet
keldbent skrev, for 2 timer siden:

Nogle der har prøvet Maya . Hun virker sød, men jeg er lidt bange for hun er syg, da hun virker meget tynd på billederne. 

Syg på hvilken måde? Anorexi? Jag syns ikke hon er SÅ tynd, måske lidt underviktig men ikke sygeligt. Syns der er før mange tykke GP's :-D

Redigeret af Lemac

Skrevet
Lemac skrev, for 28 minutter siden:

Syg på hvilken måde? Anorexi? Jag syns ikke hon er SÅ tynd, måske lidt underviktig men ikke sygeligt. Syns der er før mange tykke GP's :-D

Hun virker meget tynd på de billeder. 

Skrevet

Veninden ser godt nok lækker ud!

Skrevet

Har selv haft fornøjelsen af Maya og billederne er absolut hende. 

Hun var meget smilende, imødekommende og så havde vi en utrolig god kemi men jeg kan læse mig frem at andre også har haft en god oplevelse med hende. 

Hun er tynd men synes ikke at der var noget der skreg "syg" men hvis du allerede har det lidt svært nu så ved jeg ikke om du skifter mening hvis du skal mødes med hende :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.