zendium 3 Skrevet 11. September, 2016 Hej folkens, Jeg ser tit denne annonce https://annoncelight.dk/showad/208443. Er der nogen der har erfaring eller har hørt mere om pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 11. September, 2016 Hej, hun ser ud til en pige som engang var i Århus område... Hvis det er/var hende, lidt kedelige sex, men hun var også en del yngre dengang, så mon ikke hun er blevet bedre... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 11. September, 2016 Hej jeg mener nu hun har været på fyn i en del år var kunstner navn ikke Louise ? syntes jeg kan kende billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebonylover 10 Skrevet 13. September, 2016 (edited) Jeg har været der for 2 måneder siden. Huset ligger diskret i en lille landsby. Jeg valgte at pigen skulle være blindfolded. Blev mødt af en mand i døren som viste mig op til pigen der lå klar på sengen. Hun er pænere i virkeligheden end på hendes billeder. Dog var sexen en smule kedelig. Pigen var meget passiv og lå bare helt stille. Jeg fik dog min udløsning og det var dejligt nok. Er lidt i tvivl om jeg kommer igen, måske, men så bliver det uden blindfold. Redigeret 13. September, 2016 af Ebonylover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chessmann 37 Skrevet 14. Januar, 2017 Hej Har været der for 4 måneder siden - den lille landsby. Hun var ikke blindfoldet. Lidt passiv, men dejlig krop. Kommer nok igen, når jeg er på de kanter *S* /C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg