Hop til indhold
Manson

kan nogle brødre hjælpe?

Recommended Posts

Guest Professoren
Manson skrev, for 17 timer siden:

Hej brødre!

jeg søger en dejlig stor mørk kvinde. Gerne stor med bagdel og bryster

hvor finder man nogle henne?

 

tak på forhånd

 

Sascha, som er en skøn, stor mulatpige med base i Esbjerg, og som jævnligt kommer rundt i det jyske, kan varmt anbefales. Jeg kan ikke her i farten give et link, men hun annoncerer næsten dagligt på AL. Søg efter hendes hashtag "SexBetyderAlt" B-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opdageren

Jeg har noget at byde ind med. Jeg har ikke selv været på besøg i hendes seng, men jeg kender lidt til hende privat og har talt med hende nogle gange. Jeg synes hun er pivfræk! Altså sådan helt overvældende fræk. Hun har en stærk udstråling og sød stemme, der flere gange har sparket benene væk under mig. Jeg synes ikke billederne på profilen yder hende retfærdighed, for dels er hendes krop bare meget smukkere i virkeligheden med alle kurverne, dels er hendes ansigt faktisk det allersmukkeste ved hende. Læberne og øjnene er det vildeste potensmiddel!:P Jeg var engang til karneval i Rio og pigerne dernede havde et intenst, seksuelt nærvær. Det er lidt den samme energi jeg oplever ved sexbetyderalt/Sasha

Jeg har faktisk måttet love min kæreste ikke at besøge sexbetyderalt, men jeg vil da klart anbefale andre det - nu hvor jeg må nøjes med fantasien:-)  Ved godt det her lyder som en stor reklame, men jeg er nu bare stødt på hende ved et underligt sammentræf og følte et behov for at udtrykke mig omkring det store indtryk hun har gjort på mig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...