Hop til indhold
Ralphwiggumdk

Bada bing Wolfsburg

Recommended Posts

Desværre nej, men det kunne være interessant at få nogen, da den jo ligger lidt tættere på end klubberne i NRW - men er vejen fra Hamburg over Lüneburg - Uelzen fremkommelig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv tit taget tilløb men aldrig kommet afsted dertil. Grunden er at jeg har læst på diverse sider (tyske) at det skulle være ringe med en overvægt af tyrkere, ikke at jeg har noget imod dem, men føler mig bare akavet i disse selskaber. Kan ikke hamle op med macho hørmen. Så jeg er derfor altid endt på de andre velbeskrevede klubber.

Kan ikke huske hvor jeg læste det, men google er din ven siger man. En anden ting jeg lige bemærker et at pigerne åbenbart er de samme, ingen udskiftning af hvad jeg kan se. Ved ikke om det er et godt tegn. 

Lad os høre om det hvis du vover pelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heller ingen erfaringer her. Jeg har selv overvejet bada bing og prøver nok klubben af medio oktober. Dog ville det være rart, hvis der kunne komme en frisk anmelder på banen først. På hjemmesiden ser både lokaler og piger fine ud, og det gør prisen også :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...