Hop til indhold
Nordlyset

Thistedvej i Nørresundby

Recommended Posts

Thistedvej 106a i Nørresundby:

http://side6.dk/resultatside/?q=thistedvej106a

Jeg er ret ny i faget, så det var efter en anbefaling på disse sider at jeg fandt på at tage en tur til Nørresundby. De har en fin telefonsvarer på dansk, men ikke mulighed for at bestille tid. Så jeg troppede bare op. Stedet har gode P-forhold bagved huset, men jeg valgte at tage toget til Lindholm St. og gå de 600 m til stedet. Nogen vil helt sikkert sige at jeg om ind med 4-toget når de har læst det her, men jeg er som sagt også ret ny i faget. Der stod "Open" i vinduet, så jeg tog i døren. Den var "Open", jeg gik indenfor i entre'en der var ganske mørk, ind i forstuen og bankede på den inderste dør, selvom den stod åben. Jeg ventede lidt, hørte stemmer og så kom en høj flot brasiliansk kvinde frem. Da hun så mig skreg hun af forskrækkelse. Her går man åbenbart ikke lige ind - hvad ved jeg. Men hun sagde det var OK og spurgte hvad jeg ville have. Hun gav min en pris seddel i hånden, men her var så mørkt at jeg intet kunne læse. En god gang massage og en god happy ending sagde jeg, for det var hvad jeg ønskede mig. Så spurgte hun om det skulle være med hende. Hun var mørk, smuk og med store bryster kunne jeg se. Men også lidt "stram i det". Det tror pokker, jeg havde jo lige nær skræmt livet af hende. Hun sagde at der også var en anden kvinde, hvis jeg hellere ville have hende. Jeg sagde at den første var OK, men hun spurgte igen. Og da jeg ikke svarede, så hentede hun den anden. Hun var knap så høj, mere lys og så meget venlig og smilende ud. Og så kunne man fornemme nogle velsiddende bryster bagved hendes sommerkjole. Det blev åbenbart hende besluttede den høje mørke. Det skal lige siges af ingen af pigerne ligner dem på billederne i annoncen. Men hvad gør de når de er mere sexede i virkeligheden. Hun forklarede den anden hvad jeg skulle have, bad om 1.000 kr. for 30 min. og gik igen.

Jeg spurgte hvad pigen hed og hvor hun kom fra. Men hun kunne kun tale spansk. Så sluttede den samtale, resten blev kropssprog. Jeg smed mit tøj på gulvet og den søde pige smed sommerkjolen. I guder hvilken krop hun havde. Ikke et gram sad eller hang forkert, store meget faste bryster, lækker brasilianserrøv og en velduftende glatbarberet kusse. Nu er jeg jo ikke 25 år mere, men ellers havde jeg nok fået ståpik bare ved synet. Jeg lagde mig på sengen på maven (Det troede jeg man startede med), og hun satte sig på mine baller og begyndte at massere mine skuldre og nakke. Skønt blidt og behageligt, men ikke specielt sexet. Så troede jeg turen var kommet til mine baller og inderlår, men jeg fornemmede at hun hellere ville have mig vendt. Jeg vendte mig, og var klar til en god gang massage på forsiden. Men nej, hun tog et kondom frem , puttede min stadig halvslappe pik ind i det og begyndte på et blowjob. Nu bliver jeg som sagt ikke tændt vildt meget af 10 min. rygmassage, og et blowjob igennem en ballon siger mig heller ikke ret meget. Jeg følte i hvert fald ingenting, selvom pigen gjorde et stort stykke arbejde. Hun var sød og forstående, skiftede taktik og var med på det hele. Så jeg fik et godt handjob (uden gummi), lov til at slikke hendes skønne velduftende fisse og en virkelig effektiv gang anal massage. Resten vil jeg lade være imellem pigen og mig.

Men det var med lidt blandede følelser at jeg forlod stedet. Duften af denne brasilianske skønhed hang stadig i min krop, i mine fingre, i mig skæg og i min pik da jeg kom hjem, så det var godt at konen ikke var hjemme!

Leder du efter en sød kvinde/pige med en krop som man ellers kun ser på Copacabana stranden, og hvor der nok kan prøves lidt at hvert for 1.000 kr., så kan stedet godt anbefales. Leder du efter et sted hvor du forventer en god lang massage som opvarmning, og som mig tænder af på fransk med gummi, så find et andet sted. Mit næste besøg bliver hos en der giver Tantra med det hele...

Stedet 7/10 -  diskret, rent men meget mørkt. Ikke mulighed for bad bagefter

Pigen 8/10 - Super flot, venlig, imødekommende, men taler hverken danske eller engelsk. Lidt rutinepræget. 

Sex 6/10 - Jeg havde nok bare forventet noget andet. Og fransk med gummi trækker voldsomt ned synes jeg.

Gentagelses fare -  Nej ikke for mit vedkommende. Men det skal ikke forhindre andre i at opleve en fantastisk krop og en sød pige.

Redigeret af Nordlyset

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nordlyset skrev, for 2 timer siden:

massage og en god happy ending

høre nok hjemme på et thai-massage sted og ikke bodel......luder er ikke massøser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...