Hop til indhold
Pite

Overså piskene ;)

Recommended Posts

Var så heldig, at jeg kunne få indlagt et besøg hos Mistress Kikkicat mellem to møder, sidst jeg var i København.

Præcist kl. 1200, satte jeg fingeren på Mistress ringetryk, snart summede dørlåsen, gik op og blev modtaget af en glad og SMuk Mistress, efter lidt small talk og et hurtig bad, hvor jeg lige en ekstra gang, skyllede mig ud bagi, lade jeg mig i slavestilling.

Kunne høre Mistress var på vej, nåede lige, at tænke, hvad skal der ske idag, da jeg ser Mistress støvle under mit ansigt, kysser dem hurtig og får ordre til, at rejse mig op på knæ, Mistress giver mig et meget bredt halsbånd på, så jeg næsten ikke kan dreje mit hoved, derefter manchetter på både håndled og ankler.

Får ordre på, at kravle efter hende ud i gangen og efter jeg havde kysset Mistress baller, lægge jeg mig i slavestilling igen, kan mærke et par finger der udvider min anus og kan så mærke noget koldt mod min anus og lidt op, at ryggen, det er analkrog jeg for første gang får lov til, at prøve, kæden bliver gjort fast i loftet og jeg får ordre på, at kravle ned mod fangecellen, kan høre kæden der gilder i loftskinnen.

Da jeg når ned til cellen får jeg kæderne op om halsen, som bliver strammet til, det bevirker, at når jeg bukker mig, bare ganske lidt, strammer analkrogen i min anus. Bliver sat ind i cellen og modtager ordre via samtaleanlægget.

Efter et stykke tid, bliver jeg hentet af Mistress og bedt om, at følge efter hende op oven på, på vejen op af trapperne, hviler mine øjne på hendes SMukke baller. På vejen drømmer jeg kort om, at se ballerne i stramt læder en dag ;)

Bliver stillet hen mellem de lodrette stolper og spændt forsvarligt fast. Så er det pikkens tur til, at blive bundet op og gjort fast ned i gulvet.  Mistress spørger til, om jeg lade mærke til de 10 nye piske der lå ude på trappen, det bliver jeg nød til, at indrømme, at det gjorde jeg ikke, kom nok forbi dem, mens jeg drømte om stramme læderballer;)

Mistress henter de første 5 piske, viser mig dem inden hun prøver dem af på mine baller, der er en enkle eller to der bider, så er det mine brystvorternes tur til, at få klemmer sat i og bundet fast, inden de sidste 5 piske bliver hentet, dem var der lidt mere bid i, nogen bed og andre brændte nærmest. Da alle piske var prøvet af og Mistress var tilfreds med min bedømmelse af dem, blev jeg løsenet og kommenderet hen på genekrologstolen, hvor jeg blev gjort forsvarlig fast med brede læder bælter.

Mistress fortalte, at nu havde jeg prøvet 10 piske, nu skulle jeg vise hende, at jeg kunne få 10 analorgasmer, min anus blev igen udvidet, så der kunne komme en dildo op sammen med analkrogen, men det gik ikke rigtig, så analkrogen blev trukket ud, og Mistress kom med en dildo, der måske var en tand større end jeg havde forestillet mig. Med den begyndte hun, at kneppe mig, stødte den ind med sit underliv, det var vildt fræk og fik hurtig de første orgasmer, der river i hele kroppen, selv om jeg næsten ikke kan bevæge mig. Efter et stykke tid, bliver jeg løsenet, så min krop kan stå i en bue når analorgasmerne bøgler gennem min krop, glemmer at tælle dem, men efter et stykke tid, bliver vi enig om, at nu er der kommet 10 analorgasmer og min krop er helt færdig.

Men Mistress vil se min pik sperme, den er fuldstændig slap og det kniber, at kroppen har energi til, at rejsning. Men Mistress pirre og leger og der kommer lidt rejsning og efter en kræftanstrengelse kommer der en lille klat sperm, som jeg straks må slikke af Mistress finger.

Mit hoved er tomt, min krop værker på en dejlig måde, efter et bad og et fravelknus, sidder jeg igen i min bil. Kan lige nå en lille lur inden næste møde.

Det var en god dag :)

 

Analkrog.jpg

Fangerum.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...