Hop til indhold
APmøller

Daniella's først vagt på Cass..

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg var forbi Cass på østerbro lidt over 10 for at fange Daniella på hendes hvad jeg troede var anden vagt, men hun sagde det var hendes første.

Hun gav' ret godt blow i næsten 10 minutter, vi startede først med jeg sad, så lagde vi os over på sengen med hende imellem benene på mig, og så var det bare at stirre op i spejlet i loftet ;).

Det drillede lidt da hun skulle ride, men til gengæld tog jeg hende bagfra og i missionæren; så spurgte jeg om det var ok at jeg kyssede hende, hun svarede jeg er ikke en kysser, så spurgte jeg om det var ok jeg kom ud over hendes bryster, og hun svarede det er ok til gengæld, så det gjorde jeg.

Lamsebenet er super lækkert stramt og ungt, man bliver lidt i tvivl om hvordan man skal ta' hende fordi hun er så stram og ung, men bare voldknep hende til hun skriger og kommer, så skal hun nok opføre sig ordentligt ;-). Gentagelses risiko er rigtig god, det er bare bøden på 1200,- er lidt vild.

Cassiopeiastars er iøvrigt rigtig flot og rent, der bliver åbnet af en telefondame der tager imod, der mangler bare et venterum eller bare en stol med magasiner som på club erotica. Vente rummet er s/m rummet, men her er der så alligevel rigtig pænt og rent og helt fint indrettet, til orientering er gabestokken på billedet blevet fjernet så det er mere bolle møbler/madras i rummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse :)

Hur ser hon ut i ansiktet då? Kropp?

Man vill ju inte bara ha en tajt fisse :D 

Loppan

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 4 timer siden:

God anmeldelse :)

Hur ser hon ut i ansiktet då? Kropp?

Man vill ju inte bara ha en tajt fisse :D 

Loppan

Jeg har faktisk sagt det, hun er et stramt helstegt lamseben ;-), hendes ansigt passer til resten og hun er helt slank, pæn og ordnet i ansigtet. Beskrivelsen passer meget godt om hvordan hun er, hvordan hun så ser ud helt præcist må man have til gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...