Hop til indhold
Bommer

Ana Vedelsgade i Vejle.

Recommended Posts

Lod mig lokke af Ana"s profilbilleder, selvom jeg havde læst en dårlig anmeldelse af hende i en anden tråd.. Den skulle jeg så have lyttet til og have holdt mig langt væk. Ana skriver på forsiden af hendes profil at billederne er taget for nylig og ægte. Kan godt være de er ægte, men så er de i hvert fald ikke taget for nylig i min optik, men alting er jo relativt. Der er kommet nogle ekstra kg til især på røven i forhold til hendes profilbilleder.

Nå men valgte alligevel at blive, da hun egentlig virkede til at være meget sød og betalte 800 kroner for en halv time. Efter et bad var jeg klar, til det der viste sig at være en gang uinspirerende sex som bare så ud til at skulle overstås fra hendes side af. Super fransk skulle være inklusiv prisen, men det gjorde hun ingen tegn til og jeg gider ikke tigge om det.

Fare for gentagelse er lig med nul, kan bestemt ikke anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun mørk i huden med langt mørkt hår? Hende jeg mødte var glad og smilende. Hun kiggede mig endda i øjnene under missionær, hvilket sjældent sker for mig. Det eneste minus for mig var at al sex foregår med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...