Hop til indhold

Skinny girl

Featured Replies

Skrevet

Hvem er efter din opfattelse den bedste petite Skinny GP?

Skrevet

Altså jeg ville ikke ligefrem kalde mig skinny men jeg tror jeg er den laveste danske GP af hvad jeg selv er stødt på af piger.. Hehe.. 150 cm.. Kimmie er meget tynd.. Hun arbejder samme sted som mig.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 43 minutter siden:

Altså jeg ville ikke ligefrem kalde mig skinny men jeg tror jeg er den laveste danske GP af hvad jeg selv er stødt på af piger.. Hehe.. 150 cm.. Kimmie er meget tynd.. Hun arbejder samme sted som mig.. 

Kan desværre ik udtale mig om dig. Har overvejet at komme forbi mange gange, men desværre tilbyder du ik alt hvad jeg søger :-)

Skrevet
AlfaN skrev, for 40 minutter siden:

Kan desværre ik udtale mig om dig. Har overvejet at komme forbi mange gange, men desværre tilbyder du ik alt hvad jeg søger :-)

Man kan ikke vinde hver gang jo;-).. Hehe.. 

Skrevet

Jeg har besøgt Christina fem gange, og hun er en af de mest skinny piger, jeg har besøgt. Men det er tre år siden sidste gang, og hun har i mellem tiden holdt en pause. Hun er tilbage, men jeg ved ikke, om hun er lige så tynd som tidligere. Men hvis hun er, kan jeg kun anbefale hende. Selvom hun er lille, kan hun virkelig tage imod en ordentlig omgang.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.