Hop til indhold
Ham jyden 83

Candy Smile.

Recommended Posts

Så fik jeg mig taget sammen, fik ringet og aftalt en tid. Vi aftalte en time til 2000. Jeg tropper op på adressen væbnet med en del skepsis, ser så en slank sag stå i vinduet og kigge ud på mig, så der forsvandt en lille del af min skepsis så, får ringet på og bliver mødt i døren af en flot, slank ung sag i frækt undertøj, hun viser mig ind i værelset, jeg er meget nervøs og genert så kemien er ikke helt god men det er nok mest mig den er galt med, hun spørger på flydende engelsk hvad vi skal, oral, anal, alm massage eller andet, vi får aftalt gensidig oral og anal, hun får penge og går ud mens jeg klæder mig af, hun er hurtigt tilbage og kravler op på sengen og stiller sig på alle fire og strutter godt med "hendes" lille stramme røv, får mig lagt og hun spørger om hun skal sutte mig, jeg siger ja tak - gummi på og så går hun ellers i krig, og hun er bestemt ikke dårlig, hun smider trusserne og tager gummi på og så er det min tur til at give hende en tur (jeg er helt ny så helt god er jeg sku nok ikke), hun spørger om jeg vil kneppe hende, jeg siger så at jeg gerne vil prøve først, det kunne så ikke lykkedes da jeg ikke kunne slappe nok af, men så skal hun have tur og det fik hun så, jeg kom så ret hurtigt og her kommer skuffelsen så i at timen kun indeholder en udløsning, hun havde intet sagt og jeg havde ikke spurgt så kan ikke holde det imod hende. Men alt i alt en god oplevelse, med enkelte ting som trækker ned, billederne på hendes annoncer er ikke helt ved siden af, men hun bruger paryk og har ingen bryster, men kroppen er rigtig flot og ansigtet er også rigtigt pænt, og at hun er fra Irland skal nok passe for hendes engelsk er fejlfrit, hendes pik er heller ikke 18 cm men den er god tyk. 

 

Dette er min første anmeldelse så bær over med evt fejl. 

Redigeret af Ham jyden 83

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender det godt.. Har så meget lyst og når det kommer til stykket er det bare antiklimaks. / svært og gennemføre.. 

Jeg havde idag bestemt mig for en "date" men måtte stoppe mig selv inden jeg kom igang.. Damn.!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...