Hop til indhold

Thai massage Varde

Featured Replies

Skrevet

Var forbi her i sidste uge, det var vist nok ejeren selv. Fik en omgang dejlig hård massage hele vejen rundt.

Jeg havde spurgt til ekstra over telefonen, men fik at vide at vi kunne snakke om dette når jeg kom, da massagen var færdig efter 1 time spurgte hun om jeg ville have en HJ, klart jeg ville dette. Hun spurgte til pris og jeg forslog selv 600 kr, hun var med på den og lillemanden fik en dejlig tur.

I alt en dejlig tur og rigtig god tid.

Link: http://vardethaimassage.dk

Skrevet

Var det 600 for både massage og Hj

Skrevet

Er det den samme klinik som tidligere holdt til ved Løvbjerg på Hjertingvej i Varde?

Redigeret af Professoren

Skrevet

Ja....De har holdt til mange steder i Varde mv.....nu er de lige ved siden af Fakta i Varde...hvor der er køreskole og spillested på stedet.....så man kan slå 3 fluer med et smæk når man nu er der....

Skrevet
  • Author
kenzo skrev, den 9/9/2016 at 21:12:

Var det 600 for både massage og Hj

Ja.

Skrevet
  • Author
Professoren skrev, den 10/9/2016 at 08:48:

Er det den samme klinik som tidligere holdt til ved Løvbjerg på Hjertingvej i Varde?

Ja det var så.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.