Hop til indhold

Recommended Posts

Sikke et sted.! Har været et par steder (læs næsten alle steder) i Horsens og så lige været for Amita (Aarhus) Men der kommer lige til at gå et stykke tid inden jeg skal prøve nyt. For for pokker kælderen på Viborgvej er og var alle pengene værd.

Sød pige med dejlige runde (silikone) Bryster åbner og tager i mod. 

Massagen er god tilpas hård og hun spørger flere gange om det skal være hårdere eller blødere, kun lige olie nok til at hun ikke trækker skindet af mig.:) Så altså ikke noget olie bad bare ganske god massage.

Hun strejfer de stedet hun skal selv så det virker ubevidst. Da massagen er ved ende spørger hun flabet med mit halv stive jern i hånden om hun kan gøre andet for mig. Vi forhandler lidt og det ender med er Hj, dog får jeg fri berøring og hun tilbyder all in for 1300, jeg melder for høj pris på trods af hendes fisse var både våd og stram. Hun forsætter hj og jeg piller ivrigt ved både bag og fisse, hun stopper og smider tøjet siger 1000 mens hun henter gummi. Hun var ikke til at stå for og jeg var nød til at knalde hende. En vildbasse var hun tog pikke til roden i bj inden hun ville kneppes, oprigtige støn og lyde kom hun med. Dog holdt hun ikke længe før hun called en timeout da hun kom. Hun smilede forlegent og undskyldte, men der gik ikke lige inden hun var klar til mere.  

Mere lækker sex blev det til, fik et bad bagefter og en kop vand. Hun takkede for at jeg "kom" og håbede hun snart så mig igen.:)

 

Det er dog lidt dyrt, men selvom det ikke skal være frække sager så er de 350 kr for massagen det værd.

Rummet og stedet er lækkert rent og lugter ikke som mange andre steder af en mellemting af mug og sød olie.

Håndklædet bliver skiftet værd gang og giver dermed ikke fornemmelsen af at ligge i en anden sved og andet.:)

Så stor tommel op herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i går, og kan bekræfte, at rummet er pænt og rent, og der ikke bliver brugt mere olie end nødvendigt.

Massagen var ikke noget at råbe hurra for, jeg vil nærmere kalde det sensuelle berøringer, og ingen strejf overhovedet. Tæt på, men ingen "tilfældige" strejf, og ingen spørgsmål, om hårdere eller blødere. Faktisk ingen snak overhovedet under seancen.

Det samme da jeg kom om på ryggen, igen sensuelle berøringer og slet ingen strejf. Først da "massagen" var færdig, spurgte hun, om hun kunne gøre andet for mig.

Jeg takkede ja til hand, selvom hun prøvede at overtale mig til mere. Hun tilbød bl.a. mund til 1000, hvor hun så ville være nøgen, men jeg var sgu lidt skuffet over massagedelen, så kun et handjob, som var OK, men ikke noget, jeg ikke selv kunne have gjort.

Jeg har været der én gang tidligere, hvor jeg var super tilfreds med behandlingen, men det er åbenbart lidt tilfældigt, hvem man møder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, klassisk Århus-thai-sted; vildt svingende kvalitet, så man kan få helt forskellige oplevelser med bare et par dages mellemrum. 

 

Det er jo på en måde det, der gør thai-massage-verdenen på en og samme tid fed og så ualmindeligt belastende fra tid til anden; i måned 1 kan man få verdens fedeste massage, hvorefter man sværger til thai resten af sine dage. Så følger måned 2 (og med lidt uheld også 3 og 4), hvor man prøver at få den samme oplevelse igen, men i stedet får ligegyldigt oliepjask i en grad, så man sværger "aldrig mere thai igen". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...