Hop til indhold
Hulbror

Sara Dark, Raiza og NurseBetty

Recommended Posts

Hejsa

 

Lidt nyt herfra.

 

Det betyder ekstremt meget for mig at være en troværdig anmelder her på sitet, jeg bruger lang tid på det jeg skriver og det er spild af tid hvis ikke i stoler på det i læser. Jeg kan love at der ikke er pyntet på noget jeg skriver og det jeg skriver er min klare opfattelse af pigerne.

 

Sara Dark: http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2408&lan=en

Havde kigget længe efter Sara, blandt andet fordi hun havde været her før og jeg missede hende - det er aldrig sjovt - da hun så kom i slutningen af august var jeg af sted første dag - Jeg mødte en pige som var lige så smuk som hun er på de smukkeste af hendes billeder, der hvor man tror hun er photoshoppet lidt mere perfekt end hun er tager man fejl, og pikken virker sgu næsten større i virkeligheden end på billederne, det var alt sammen lige i skabet! Som person var hun dog lidt mere kølig end jeg er vandt til når jeg charmerer lidt, jeg selv er ret uskyldig af person, kan virke genert, men er det ikke, og det har typisk virkelig god virkning, det er i hvert fald min erfaring... Men som sagt var Sara svær at tø op for mig - selve akten gik i korte træk således: Vi havde fint forspil hvor vi begge blev tændt, og så ville hun gerne knalde mig, det gjorde hun så og det var virkelig godt! Jeg var ved at komme hele tiden, specielt når hun gav mig blow mens hun knaldede mig, jeg lå på kanten af sengen og hun stod ved siden af, bøjede sig ind over mig og suttede mig, jeg blev nød til at stoppe hende når hun gav mig blow mens hun knaldede mig for ikke at komme alt for hurtigt, det føltes absolut fantastisk... Efter et stykke tid fik jeg hende overtalt til at jeg skulle knalde hende, jeg havde ikke styr på tiden men var overbevist om at der var god tid tilbage i de 30 min. jeg havde bestilt, først lå hun på ryggen i sengen, jeg forsøgte at trænge op i hende stille og roligt med rigeligt af creme, det forsøgte vi længe uden held hver gang jeg kom ind skubbede hun mig ud med klynk (lidt ligesom jeg selv havde oplevet med Jessica engang), jeg tog det roligt og tilbød hende at vi kunne vende tilbage til at hun knaldede mig da det er vigtigt for mig at hun også nyder det, hun insisterede på at vi skiftede stilling hvor hun så red mig sådan halvt stående på gulvet mens jeg sad på sengens kant, og på den måde kunne hun godt tage mig, det var smukt og føltes godt men jeg kan ikke komme på den måde, hvis det er mig der knalder hende skal jeg også bevæge mig/arbejde for det, ellers kan hun hoppe alt det hun vil jeg kommer ikke, og øjenkontakt er også vigtig for at komme videre og det er der heller ikke meget af med ryggen til, hun begyndte og sige jeg skulle komme og jeg gjorde mit bedste for at forklare at det kunne jeg altså ikke på den måde og foreslog igen at hun knaldede mig igen så når nu jeg ikke kunne komme til at knalde hende hårdt... Hun hoppede af mig og bad om pause hvor hun gik ud på badeværelset, jeg kiggede på uret på min telefon og kunne konstatere at jeg havde været der 20 minutter inkl. alt, så synes godt hun lige kunne få mig til at komme inden jeg skulle smutte og jeg kunne sagtens komme hvis hun knaldede mig igen og jeg ikke holdt tilbage, eller hvis hun kunne tage at jeg knaldede hende ordenligt, hun kom hurtigt tilbage og sagde at hun havde behov for at gøre sig ren og så ville hun være klar til at jeg kunne knalde hende lige så hårdt jeg ville, det lød godt sagde jeg, hun bad om to timer og kl. var 01:00 om natten, jeg sagde jeg sagtens kunne komme tilbage kl. 03:00 men at jeg havde fuld forståelse for det hvis hun var træt efter første dag i kbh og hendes telefon bippede også løs så hun havde nok flere aftaler, jeg lod det være op til hende om jeg skulle komme næste dag eller om hun gerne ville have mig tilbage kl. 03:00, vi blev enige om næste aften - Dagen efter ringede jeg til hende og hun sagde det ikke passede så godt den aften alligevel, jeg sagde ok og lagde på. Tænkte jeg nok godt kunne få den tid med hende som hun havde lovet mig men er ikke typen der vil presse på, jeg sendte hende en besked på to dage senere på Whatsapp hvor jeg skrev hun kunne slippe for at overholde vores aftale hvis hun ville, jeg kan se hun læste den men fik ikke svar, så jeg valgte ikke at forfølge den yderligere.

 

Jeg synes godt jeg kan anbefale Sara, hun har nogle vilde kvaliteter, en super lækker pik og ser imponerende godt ud! Mit besøg hos hende var ikke perfekt, men sådan kan det gå tænker jeg, så anbefaling trods omstændighederne herfra.

 

Raiza / Risa: http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3583&lan=en

Jeg skrev i tirsdags en efterlysning af Raiza, da hun har været nogen tid i kbh, har nogle flotte billeder og alligevel er der intet skrevet om hende nogen steder. Bestemte mig for at tage chancen og besøge hende tirsdag aften. Jeg mødte en, synes jeg, virkelig smuk pige med virkelig smukke bryster, blev taget godt imod med smil, varme og en pige der var meget tændt! det gik hurtigt med kys og kram og vi var begge hårde inden vi nåede sengen, kemien var voldsom, jeg endte med at sidde overskrævs på hende og hun ville bare knalde mig her og nu, ingen oral eller det der ligner, jeg var lige så tændt og lige så klar, hun peger på kondom og det får jeg fat i, jeg forklarer hende at jeg nok er for stram til at køre uden creme men hun vil prøve og jeg tænker fint fint vi giver den et skud, det lykkes dog ikke og hun får dirigeret mig til at finde en flaske i en skuffe, med lidt forarbejde får hun kørt i bund på mig og begynder at knalde mig, det er vidunderligt, jeg er i himmelen, kan mærke jeg begynder at være tæt på at komme og beder hende sætte farten ned, det gør hun så, men dette var en af de gange hvor jeg ikke kunne styre det og jeg kommer hurtigere end jeg ønskede dog var vi begge to kommet lige hurtigt, der bliver kysset og krammet, kemien er der stadig for fuld udblæsning, vi er begge stadig hårde og hun ligger og kører lidt videre i røven på mig, det fantastisk jeg kunne blive ved i timevis med hende, men det måtte jo slutte, hun beordrede mig til at komme tilbage og knalde hende en dag, jeg returnerede med et stort smil.

 

Jeg må lige fortælle at jeg synes hun er rigtig smuk, men der er meget jeg ikke nåede at se for vi var så vilde med hinanden at Raiza ikke nåede ud af tøjet, hun havde faktisk stadig trusserne på, bare lige trukket pikken ud da jeg red hende, og den sorte undertøjs lingeri agtige kjole hun bærer på nogle af billederne, havde hun også på mens hun kneppede mig, så kroppen i det hele taget er svær, jeg vil sige pikken passer nok meget godt overens med billederne, fra den vinkel jeg så/mærkede den, hendes ansigt er meget feminint og jeg synes smukt, men vil dog sige at det nok er mere klassiske model billeder hun har, ligesom så mange andre har det, nå ja så har hun det mørke hår som på et af billederne, ikke det lyse.

 

Til slut vil jeg sige at nu hvor ingen havde anmeldt hende, var jeg bange for at hun var fake og/eller havde meget få gæster, men alene på den halve time jeg var der, var der også to andre som bookede en tid (Hun svarede sin telefon med min velsignelse to gange efter akten hvor vi alligevel bare sludrede lidt om hvor glade vi var for hinanden), så hun er nok bare uheldig hun ikke er anmeldt før... Dog Så jeg meget gerne at andre kommer med input til hendes udseende, da min tur kørte lidt for meget af sporet, på den gode måde, til at jeg kan give klart svar på tiltale, dog er hendes bryster i absolut top klasse efter min mening!

 

Jeg kan helt klart anbefale Raiza!

 

NurseBetty: http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2180&lan=en

Ja det her er så ikke en anmeldelse i den klassiske forstand, det faktisk meget specielt vil jeg sige - Jeg løb ind i NurseBetty af helt andre veje end denne verden, og fik snakket en del med hende, det er ikke fordi jeg er en del af en speciel verden, det var bare totalt random... Jeg skal bede jer ikke at stille spørgsmål til dette da jeg ikke vil svare, hvis i ikke tror på min beretning på baggrund af det, så er det fint med mig, det er kun ment som et lille bidrag, da jeg tænker at møder med disse piger, for mange af os er mere end bare sex, og i dette tilfælde kan jeg kun fortælle om personlighed og udseende med tøj på, for jeg har ikke været i seng med hende.

 

Så det jeg KAN give er oplysninger om den sødeste pige, en person der sprudler af liv, glæde og kærlighed, jeg fik kigget rigeligt på hende, hun er meget feminin og bevæger sig virkelig godt, jeg kunne, på trods af tøj, se at hun var super lækker, fantastiske bryster og alt var som det skal være (Ja okay, kan ikke udtale mig om pikken, men røven har jeg kigget nok på til at kunne godkende :-D )

Selv om jeg ikke har været der hvor de fleste finder det mest interessant, vil jeg tillade mig at anbefale hende 110% på de punkter jeg har set og det er punkter som betyder meget for mig.

 

Beklager hvis i synes denne "anmeldelse" her var spild af tid at læse, jeg vil som sagt ikke svare på spørgsmål vedrørende dette da mit privatliv ikke skal indgå i dette forum, men alligevel ville jeg give NurseBetty mine allerbedste ord med på vejen, for hun er som person i en liga for sig selv.

 

/Hulbror

Redigeret af Hulbror

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yo Hulbror.
Først tak for dine anmeldelser, det giver altid gode point at være den første til at anmelde en given annonce :)

Og dernæst mht dine bekymringer om folk gider læse dine - udmærkede - anmeldelser, så vil jeg sige, at det som jeg selv, først og fremmest vil vide er, om annoncen er ægte ift oplevelsen, eller om der er tale om røvtagning, altså på den dårlige måde :)

Men må jeg så ikke forslå, at du tilføjer de punkter, som mange bruger her på sitet, og som afspejler det som jeg (og "folk") kan bruge af nyttige oplysninger:
1) "Modellens" udseende og udstråling i det hele taget og ift billederne på annoncen? Taler de dansk, engelsk eller hvad?
2) Hvordan er stedet, mht faciliteter, hygiejne og diskret beliggenhed? Badmulighed?
3) Hvilke ydelser er der mulighed for? (Fra ren massage over alm. sex til frådende kinky specialiteter :-D )
4) Og bottom line: Var det pengene værd og/eller gentagelsesfaktor?

Folk herinde er godt klar over at der både er "kemi" og subjektivitet inde over anmeldelserne, så derfor er det væsentligt at man OGSÅ prøver at opregne det faktuelle ting, så godt det nu kan lade sig gøre.

Så bare klø på Hulbror, både her inde og der ude.

/CK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej CK

 

Tak for input, det er altid godt! Men jeg tror du har misforstået mig lidt :-)

 

Jeg skal prøve at svare dit indlæg kronologisk.

 

Jeg er ikke bekymret for om folk gider læse mine anmeldelser, der er altid mange som synes om dem og det er en god indikator, jeg var kun bange for kritik i forhold til at jeg anmeldte NurseBetty uden at have haft sex med hende, men jeg TROR ærlig talt at mange sætter pris på det, ellers havde jeg ikke brugt tiden på det... Det jeg er bange for her på sitet er utroværdighed, jeg gør alt hvad jeg kan for at fortælle hvad jeg har oplevet så ærligt som muligt, det vigtige er at en som tager til en glædespige på baggrund af noget jeg har skrevet, kan stole på min oplevelse, og kommer dagen hvor en får lorte behandling af en pige jeg har sagt er sød, så må der ikke herske tvivl om at hun var sød ved mig og det må stå i det uvisse hvorfor en anden har en anden oplevelse (Ikke at det sker for mine anmeldelser, typisk er de som har besøgt samme pige som mig enige i behandlingen - men jeg har da prøvet at jeg synes en var lækker og en anden så skrev at han synes hun var grim, sådan er det jo med smag og behag...) - Grunden til at jeg nævner det specielt i dette indlæg er fordi jeg oplever ret meget ud over standarden, som jo ofte er for folk som lyver og/eller pynter på deres fortællinger - jeg lyver og pynter ikke selv om jeg efter hånden har mange gode og specielle historier!

 

1) Med hensyn til ægteheden af billeder synes jeg at jeg beskriver det ret klart i anmeldelserne, så undrer mig lidt over du peger på det?

 

Mere 1) Jeg er nu glad for min måde at anmelde på den passer til min person, i de tre ovenstående anmeldelser, mener jeg personligt, at det er til at gennemskue det foregår på engelsk, var jeg f.eks. flydende på Spansk burde jeg nok understrege dette, eller hvis kommunikationen var på tegnsprog :-D Men det var nu ganske standard :-)

 

2) Jeg kommer ikke til at anmelde hygiejne og diskretion medmindre jeg har noget særligt at fortælle.

3) Jeg har ikke planer om at interviewe pigen og hvad hun er villig til, jeg siger hvad jeg gerne vil have og jeg er så simpel at jeg altid kan få det, jeg bruger gummi til alt og standard sex er det jeg kommer for, jeg gør meget ud af at beskrive kemien, da jeg og mange andre finder den vigtig - igen skal jeg naturligvis nok nævne det hvis jeg oplever noget særligt fra pigens side, om det er positivt eller negativt.

 

4) Synes min konklusion og anbefaling/ikke anbefaling dækker dette punkt tilfredstillende, det må man leve med eller spørge ind til hvis man finder det nødvendigt, men indtil nu har folk taget godt imod mine udsagn uden uddybning har været påkrævet, personligt synes jeg det jeg skriver er mere sigende end en simpel "gentagelses faktor", som folk ikke ved hvad der ligger bag...

 

Som sagt tak for input om end jeg er forholdsvis uenig i dine punkter :-), god dialog gør dette forum bedre :-D

 

Jeg er dog ikke fan af at debatere herinde, det kræver tid jeg ikke ønsker at bruge, men naturligvis svarer jeg hvis jeg finder det nødvendigt for min stolthed eller troværdighed, så nu vil jeg kravle tilbage i mit hul :-D

 

Ha det godt - Hulbror

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...