Hop til indhold

Recommended Posts

Hvad er thai massage overhovedet og hvad er vores forventninger? Er det massage? Er det et blowjob? Er det begge dele? Måske er det endda både dårlig massage og så et blowjob? 

I Ringsted mødte jeg op og ville nok egentlig mest massage delen. Såfremt hun havde været super lækker havde jeg nok også gået "All in". Første spørgsmål den "unge" pige spurgte var om jeg ville have blowjob. Jeg bed det i mig og sagde nej tak. Bad til gengæld om 30 min massage. Resultatet var 15 min dårlig massage ovenikøbet med tigerbalsam og SLET IKKE BESØGET VÆRD. Pigen var 4/10, massagen var 2/10 og kan ikke udtale mig om det seksuelle. Ikke imponeret overhovedet!! #savner gode steder på mid/vestsjælland

Redigeret af MHS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MaxPower

Kedelig oplevlse, hvor i ringsted var det?

 

Og ja vi mangler et godt sted på vestsjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MHS skrev, for 13 timer siden:

Hvad er thai massage overhovedet og hvad er vores forventninger? Er det massage? Er det et blowjob? Er det begge dele? Måske er det endda både dårlig massage og så et blowjob? 

I Ringsted mødte jeg op og ville nok egentlig mest massage delen. Såfremt hun havde været super lækker havde jeg nok også gået "All in". Første spørgsmål den "unge" pige spurgte var om jeg ville have blowjob. Jeg bed det i mig og sagde nej tak. Bad til gengæld om 30 min massage. Resultatet var 15 min dårlig massage ovenikøbet med tigerbalsam og SLET IKKE BESØGET VÆRD. Pigen var 4/10, massagen var 2/10 og kan ikke udtale mig om det seksuelle. Ikke imponeret overhovedet!! #savner gode steder på mid/vestsjælland

Er der et link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft næsten alle typer oplevelser der.
Lige fra den totalt kedelige og uduelige masage til det vildeste og indlevende sex.
Uden at tage parti for selve stedet, har den enkelte pige og selvfølgelig kemien meget stor betydning for oplevelsen . meeeen derfor gjorde det ikke noget at mamasan var en anelse mere kritisk i udvælgelsen af pigerne.
Mest fordi stedet har en god placering i forhold til mig, og der desværre ikke er ret mange alternativer på Vestsjælland kommer jeg der med jævne mellemrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...