MHS 5 Skrevet 8. September, 2016 (edited) Hvad er thai massage overhovedet og hvad er vores forventninger? Er det massage? Er det et blowjob? Er det begge dele? Måske er det endda både dårlig massage og så et blowjob? I Ringsted mødte jeg op og ville nok egentlig mest massage delen. Såfremt hun havde været super lækker havde jeg nok også gået "All in". Første spørgsmål den "unge" pige spurgte var om jeg ville have blowjob. Jeg bed det i mig og sagde nej tak. Bad til gengæld om 30 min massage. Resultatet var 15 min dårlig massage ovenikøbet med tigerbalsam og SLET IKKE BESØGET VÆRD. Pigen var 4/10, massagen var 2/10 og kan ikke udtale mig om det seksuelle. Ikke imponeret overhovedet!! #savner gode steder på mid/vestsjælland Redigeret 8. September, 2016 af MHS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MaxPower Skrevet 9. September, 2016 Kedelig oplevlse, hvor i ringsted var det? Og ja vi mangler et godt sted på vestsjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 223 Skrevet 9. September, 2016 MHS skrev, for 13 timer siden: Hvad er thai massage overhovedet og hvad er vores forventninger? Er det massage? Er det et blowjob? Er det begge dele? Måske er det endda både dårlig massage og så et blowjob? I Ringsted mødte jeg op og ville nok egentlig mest massage delen. Såfremt hun havde været super lækker havde jeg nok også gået "All in". Første spørgsmål den "unge" pige spurgte var om jeg ville have blowjob. Jeg bed det i mig og sagde nej tak. Bad til gengæld om 30 min massage. Resultatet var 15 min dårlig massage ovenikøbet med tigerbalsam og SLET IKKE BESØGET VÆRD. Pigen var 4/10, massagen var 2/10 og kan ikke udtale mig om det seksuelle. Ikke imponeret overhovedet!! #savner gode steder på mid/vestsjælland Er der et link ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 9. September, 2016 Var det på Skolegade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 9. September, 2016 gætter på vibevej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 9. September, 2016 sweetstone skrev, for 23 minutter siden: gætter på vibevej Så må det være den i nr. 8 -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thorvald 59 Skrevet 9. September, 2016 Får vi at vide hvem du besøgte - i respekt for de andre udbydere i Ringsted. Link. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thorvald 59 Skrevet 13. September, 2016 Kommer der et link - se ovenstående kommentar. Hilsen thorvald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MHS 5 Skrevet 28. September, 2016 Undskal alle men er stadig "ny" ihvertfald på dette site og ikke logget ind hver dag. Min oplevelse var i Skolegade og det skulle jeg selvfølgelig have gjort opmærksom på indledningsvis. Link kommer her: Dårlig thai massage Ringsted 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
t72 6 Skrevet 2. December, 2016 Tak for info. Så er det ikke lige der jeg skal hen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 3. December, 2016 Jeg har haft næsten alle typer oplevelser der. Lige fra den totalt kedelige og uduelige masage til det vildeste og indlevende sex. Uden at tage parti for selve stedet, har den enkelte pige og selvfølgelig kemien meget stor betydning for oplevelsen . meeeen derfor gjorde det ikke noget at mamasan var en anelse mere kritisk i udvælgelsen af pigerne. Mest fordi stedet har en god placering i forhold til mig, og der desværre ikke er ret mange alternativer på Vestsjælland kommer jeg der med jævne mellemrum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg