Hop til indhold

Recommended Posts

Brutus skrev, for 7 timer siden:

Jeg besøgte hende for 3-4 år siden. 

Genialt svar. Præcis det der blev spurgt om. :-) Den kortere version havde været "ja".  

ikke at det hjælper trådstater videre, men så må han jo bare spørge præcist. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 15 timer siden:

Jeg vil naturligvis gerne svare mere præcist, hvis der er noget du har brug for at vide.

;-)

He he ja, skal nok være mere præcis ville godt vide om billederne passer og om hvordan hun er/ hvad hun tilbyder og om hun er værd at prøve :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, accepter at det er længe siden og beskrivelsen (og min hukommelse) derfor kan have ændret sig!

Nic@ er sød og nem at snakke med, meget ligefrem.

Ja, billedet ligner. Hun har været ret kraftig og har tabt, sig så der er noget løs hud.

Sexen er så vild som du måtte ønske. Nic@ er ikke besværet med snævre grænser og fordomme. Næsten alt kan lade sig gøre.

Jeg var udmærket underholdt :-D

Hilsen Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 50 minutter siden:

Ok, accepter at det er længe siden og beskrivelsen (og min hukommelse) derfor kan have ændret sig!

Nic@ er sød og nem at snakke med, meget ligefrem.

Ja, billedet ligner. Hun har været ret kraftig og har tabt, sig så der er noget løs hud.

Sexen er så vild som du måtte ønske. Nic@ er ikke besværet med snævre grænser og fordomme. Næsten alt kan lade sig gøre.

Jeg var udmærket underholdt :-D

Hilsen Brutus

Også mit indtryk fra besøg på Enghave Plads og i kælderen på Vigerslevvej omkring århundredeskiftet!

Og et enkelt i Hvidovre i øvrigt også.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...