Hop til indhold
Henras

Århus hvad er det bedste sted ?

Recommended Posts

Guest Mester75
Henras skrev, for 1 time siden:

303 der har set opslaget og ingen der har et bud på thai massage i top klasse i Århus :-D

Tror at det i ret høj grad er en smagssag. Jeg har ikke været der, men PP thai massage bliver ofte nævnt i forbindelse med fuld pakke. Prøv at skrive lidt mere om, hvad du søger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det jeg søger er en ordentlig massage med mulighed for b2b samt fuldpakke hvis kemien er der. Men det vigtigste er en ordentlig massage. Kan se på eg at der er mange muligheder i Aarhus men hvor er det godt nu og her ? Fedt hvis i vil hjælpe en broder ud :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

I min optik er der ikke nogle af pigerne i Aarhus der er supermassøre, samtidigt med at de yder en god gang sex.

Men kan du nøjes med en sensitiv dejlig lækker massage med en god omgang sex bagefter så kunne Pen i hedemannsgade være et bud.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henras skrev, for 24 minutter siden:

Ok tak for info tror jeg vil prøve pp i næste uge :-D 

Lyder godt. 

Læs gerne nye og gamle anmeldelser herinde for at få et indtryk af dagsformen på stedet :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...