Hop til indhold
golf 2

Paderborn.

Recommended Posts

Jeg er lige et smut I Paderborn, søgte jeg efter lidt kvindelige selskab, og faldt over dennee

www.saunaclubharem.de

Jeg var der ude en onsdag aften ved 21 tiden, ( det skal lige sige at det var den allerførste gang jeg skulle prøve sauna club) jeg var lidt bange at pigerne vil gennem skue mig, det gjorde den første pige jeg var sammen med.

En halv time med kys og blasen 100 EUR, fuck tænkt jeg, men sener da jeg gik op med nr 2 tilbød hun det samme gør 50 EUR

Så viste jeg at den første havde gennem skue mig.

Pris for alle include 65 EUR = øl, vand, mad.  Men kunne også købe en billet til 25 EUR, men betaler for det man drikker. Det var ca 20 kvinder og ca 20 mænd. Piger er lidt opsøgende, men forstår at man siger sener. Men bare lige et øjekast så kommer de. Pigerne på denne aften var en del spansk, nogle fra Østeuropa, ca 3 tyske, det efter den første jeg var sammen med, var de 2 næste piger var ok.  Efter mange af de tyske mænd, forlod stedet efter midnat, blev pigerne lidt mere påtrængende, og nærmest blev lidt små sur når man afviste dem på en pæn måde. Man kunne godt få 2 piger for 100 EUR i en halv time. 

Kl 3 var lukke tid og jeg bad reception om at ringe efter en taxi

PS  nu har jeg prøvet konceptet, og kunne godt tænke mig at prøve andre saunaer klubber 

Redigeret af golf 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
golf 2 skrev, den 8/9/2016 at 18:49:

Efter mange af de tyske mænd, forlod stedet efter midnat, blev pigerne lidt mere påtrængende, og nærmest blev lidt små sur når man afviste dem på en pæn måde.

FKK-konceptet byder ellers at pigerne ikke må opsøge mændene, så mændene kan få lov at gå eller sidde i fred og ro og kigge den helt rigtige pige ud og drømme om sexen med hende, inden den egentlige kontakt indledes - men desværre accepteres det alt for mange steder at pigerne gerne må være opsøgende næsten overalt i klubben - og det skræmmer mange mænd væk og er med til at undergrave de pæne pigers forretning og man kan ligesågodt løbe spidsrod ned ad Herbertstrasse ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

 man kan ligesågodt løbe spidsrod ned ad Herbertstrasse ;-)

Det er da heller ikke så tosset endda.

Jeg synes nu ikke det gør så meget at pigerne er opsøgende, nogle mænd er jo så generte (selv på et FKK) at de har svært ved at få sig selv til at henvende sig til pigerne. Det er selvfølgelig en balancegang, for de må jo heller ikke være for anmassende. Selv kan jeg godt lide konceptet på Artemis, her henvender pigerne sig, hvis du ser ensom ud, men de accepterer et "Nein, noch nicht bitte"....I hvert fald sidst jeg var der for små tre år siden.

 

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 2 timer siden:

Selv kan jeg godt lide konceptet på Artemis, her henvender pigerne sig, hvis du ser ensom ud, men de accepterer et "Nein, noch nicht bitte"..

Jeg syntes nu nogen af dem på Artemis var ret belastende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Jeg syntes nu nogen af dem på Artemis var ret belastende.

Ja, sådan er vi forskellige, måske har det ændret sig til det værre, siden jeg sidst var der, jeg kunne i hvert fald mærke en hvis forandring i den retning i forhold til mine første besøg; så jeg vil ikke nødvendigvis være uenig med dig. Som jeg skriver, er det en balance og vi har hver vort equilibrum.

Venligst OT (der også elsker FKK)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...