The Stud 25 Skrevet 8. September, 2016 https://sugardaters.dk/show?alias=Sommerflirt Er der nogen det er lykkes at få en aftale i hus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 10. September, 2016 Hun forventer ca. 2500.- hvis det hjælper dig .. Har ikke selv mødt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 11. September, 2016 Samme her, hun virker rigtigt sød - men også semi professionel (hvilket ikke betyder hun ikke kan lide det - det er jeg klar over) så der trak jeg stikket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 Jeg har! Jeg har kun godt at sige om hende. Vildt sød, naturlig, nem at snakke med, reel, helt, Helt fantastisk sex! Har mødt hende to gange og kommer helt sikkert igen! Jeg ved ikke hvad der menes med semi-proff, men hun nyder det helt sikkert med mig;) Hun har et godt fuldtidsjob og et barn så hun har ikke aftaler så tit ved jeg. Og hun er meget tilstede og tager ikke tid. Så jeg ser hende ikke som værende proff overhovedet, tværtimod er det den mest ægte oplevelse jeg har haft på SD. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg