Hop til indhold
Gæst

En sand fornøjelse

Recommended Posts

Gæst

Kære Alle.

Min tid på EG rinder nu ud. Jeg har nydt at være her, og jeg har nydt, at den store biodiversitet i blandt os har skabt både god debat og anledninger til mange refleksioner for mit vedkommende. I morgen beder jeg admin slette min profil.

Jeg kan ikke rigtig bidrage med nyt herinde, da anmeldelser af besøg som ikke foretages, jo af gode grunde er uden værdi ;)

Jeg har lært utroligt meget, om en verden jeg ikke kendte, og mødt personligheder af helt enestående karakter - og særligt et par stykker af jer (I ved selv, hvem I er) har beriget mit liv med indsigt om jer og ikke mindst mig selv. Tak for det - I har givet meget mere, end I havde behøvet - det tager jeg med mig i tiden fremover. 

God vind og god sex til jer alle.

Cage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej nej nej det kan du ikke mene!! du vil være meget savnet af andre end mig også !! øv dagens øv.

Men når det så er sagt så tusind tak for mange skriv og timers læsning ! med vid og humor det har været en udsøgt fornøjelse!

Det hænger vel ikke sammen med Mis Skov s fravalg af EG !!

Nå havde set skriften på vægen da du gik bort fra GP !!

Du må have det skønt og keder dig kommer du aldrig til det har jeg da lært !!

Tak for nogle fede måneder JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Cage Ønsker dig alt muligt godt i dit liv og også nogle gode underliv, som du må nyde ;-)

Du har været med til, at give kulør her på EG, tak for det.

Hilsen KnudSan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, 1 time siden:

Kære Alle.

Min tid på EG rinder nu ud. Jeg har nydt at være her, og jeg har nydt, at den store biodiversitet i blandt os har skabt både god debat og anledninger til mange refleksioner for mit vedkommende. I morgen beder jeg admin slette min profil.

Jeg kan ikke rigtig bidrage med nyt herinde, da anmeldelser af besøg som ikke foretages, jo af gode grunde er uden værdi ;)

Jeg har lært utroligt meget, om en verden jeg ikke kendte, og mødt personligheder af helt enestående karakter - og særligt et par stykker af jer (I ved selv, hvem I er) har beriget mit liv med indsigt om jer og ikke mindst mig selv. Tak for det - I har givet meget mere, end I havde behøvet - det tager jeg med mig i tiden fremover. 

God vind og god sex til jer alle.

Cage 

Tak og i lige måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey @Cage

God vind fremover med det du nu vil tilbringe tiden med.En sejltur, måske en omgang rødvin, ja der er mange ideer :D

God torsdag.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 11 minutter siden:

Hey @Cage

God vind fremover med det du nu vil tilbringe tiden med.En sejltur, måske en omgang rødvin, ja der er mange ideer :D

God onsdag.

KK

 

Nu du siger rødvin...  Det er altså torsdag! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 7 timer siden:

Jeg har lært utroligt meget, om en verden jeg ikke kendte, og mødt personligheder af helt enestående karakter - og særligt et par stykker af jer (I ved selv, hvem I er) har beriget mit liv med indsigt om jer og ikke mindst mig selv. Tak for det - I har givet meget mere, end I havde behøvet - det tager jeg med mig i tiden fremover. 

Takker ydmygt, dog skuffende at De i anledningen ikke har gjort et kvad, nu da @Aldeles tilsyneladende ikke har overkommet den gestus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 16 timer siden:

Kære Alle.

Min tid på EG rinder nu ud. Jeg har nydt at være her, og jeg har nydt, at den store biodiversitet i blandt os har skabt både god debat og anledninger til mange refleksioner for mit vedkommende. I morgen beder jeg admin slette min profil.

Jeg kan ikke rigtig bidrage med nyt herinde, da anmeldelser af besøg som ikke foretages, jo af gode grunde er uden værdi ;)

Jeg har lært utroligt meget, om en verden jeg ikke kendte, og mødt personligheder af helt enestående karakter - og særligt et par stykker af jer (I ved selv, hvem I er) har beriget mit liv med indsigt om jer og ikke mindst mig selv. Tak for det - I har givet meget mere, end I havde behøvet - det tager jeg med mig i tiden fremover. 

God vind og god sex til jer alle.

Cage 

1. Kaldede du mig for biodiversiv ? :twisted:

2. Du tænker da kun på dig selv. En rigtig bioegoist.

3. Lidt kedeligere uden dig bliver det, selv om det også var kedeligt med dig. 

4. Ciao og Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

ha....en god dag, mon ikke også publikum her på EG ikke kunne leve op til din verden.

senere ifg Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 3 timer siden:

ha....en god dag, mon ikke også publikum her på EG ikke kunne leve op til din verden.

senere ifg Extinguisher

Jeg er tung kunne vi ikke leve op til Cage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...