Hop til indhold
lhrn

vedelsgade 63 vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/197286

Besøgte hende i går, hun havde en annonce i eb med priser på duo. Da jeg ringede og spurgte til duo var det ikke noget problem så afsted det gik mod adressen. Døren blev ikke åbnet da jeg kom frem, burde allerede der været gået, men jeg ringede og der kom en sms med beskeden, lige 3 min. Stod pænt og ventede da jeg regnede med at hun lige skulle gøre sig klar, ja det skulle hus så også for da døren blev åbnet kom der en anden kunde ud, ikke så pisse fedt i mit univers og burde igen været gået, men nej man er vel kun en mand. Hilste pænt på pigen og ja jeg er næsten sikker på det er hende på billederne. Jeg spørger til duo, men nej ikke i dag da hun er alene nå øv burde igen have været gået men nupper en halv time til 800 og spørger til fransk uden, men nej det gør hun ikke, nå heller ikke det, hun går i gang med det hun nu skal og spørger til en 69, men igen et nej, hmmm så efter 25 min siger jeg stop, jeg gider ikke mere, lille mand ønsker tydeligvis ikke lystre så nej jeg kommer ikke igen. og næste gang et andet sted, ja så har jeg lært at man skal gå med det samme hvis man føler for det, der er piger nok i vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

ja...nogle gange er det bedre at slå tankerne over på en god rejemad skyllet ned med en kælder kold ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal ikke forvente at pigen rydder kalenderen og smider andre kunder ud fordi man skriver at man er på vej. Der er sikkert mange der aldrig kommer eller først dukker op flere timer senere. Jeg har kun været der en gang og der ringede jeg og spurgte om pigen var ledig inden jeg gik ind. Jeg har besøgt deres sted i Odense et par gange og det kører vist også efter princippet "først til mølle".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle nok have lyttet mere til lhrn's anmeldelss, men lod mig alligevel lokke af Ana"s profilbilleder. Og ja det kan godt være at billederne er af hende, men taget for nylig og ægte, som hun skriver i sin profil, det er de ikke. Der er kommet nogle ekstra kg til især på røven. Sexen  var fuldstændig uinspirerende og skulle bare overstås fra hendes side af. Så hun kan bestemt ikke anbefales.

Redigeret af Bommer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches
Bommer skrev, den ‎10‎-‎09‎-‎2016 at 13:49:

Skulle nok have lyttet mere til lhrn's anmeldelss, men lod mig alligevel lokke af Ana"s profilbilleder. Og ja det kan godt være at billederne er af hende, men taget for nylig og ægte, som hun skriver i sin profil, det er de ikke. Der er kommet nogle ekstra kg til især på røven. Sexen  var fuldstændig uinspirerende og skulle bare overstås fra hendes side af. Så hun kan bestemt ikke anbefales.

Har også besøgt Ana. Hun gad knapt nok at prøve at få den op at stå. Det var så ugideligt at jeg selv måtte ordne paragrafferne. Og nej, det er ikke hende der er på billederne, desværre. Men det ses desværre for ofte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...