Hop til indhold
69lover

Yen Thai Massage --- Fuld pakke helt til grin ...

Recommended Posts

Åhhhhhh sådan et dejligt vejr.... JA straks stiger "lysterne" og hurtig beslutning forretning kunne være forretning og STRAKS indslag 

massage + lidt hanky panky kunne være godt sådan en times tid væk fra solen/varmen. 

Yen Thaimassage blev valg, og skal sige har været der før, og "mutti" selv har været rigtig goooooooo` men denne gang 

blev det så NAN med bøjle på tænderne (lille skøn frækkert) MEN MEN TOTALT spild af penge/tid !!!

 

Aftalte 45 min med FULD pakke ... Massage bagpå til 6 ud af 10 fuldt og hun var FULDT påklædt, derefter blev der sagt "fast shower" OK OK 

og liggende på ryggen og allerede fantaserende om min ELSKEDE 69ér nøj hvor var vi "2" tændt det skulle nok blive GUF GUF med bøjle på tænderne.... 

 

Så endelig kom den lille trold tilbage og lilemand blev hurtig klar ... Rigtig ungpige guf ! først lidt HJ og trode så vi skulle til lidt BJ og derefter endelig 69999999ér; men NEJ NEJ

hun ville IKKE BJ eller desværre heller ikke 69ér så hurtig op og så galop galop ..... JEG KOMMER "ALDRIG" aldrig igen hos bøjle tøsen NAN ... 

 

Spørger bare Yen hvordan kunne du gøre det, ødelægge dine ellers gode oplevelser .... Jeg kommer igen når en 69´er indgår i FULD PAKKE ...- tror sgu´ at næste gang, vil have dig selv igen.

 

Rigtig god

Sunny Day fra 69lover 

 

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...