Hop til indhold
lidenskabogvarme

Candy the ladyboy, en..............oplevelse

Recommended Posts

Havde én af de dage, hvor jeg får lyst til en ladyboy. Malii  væk, Nadie på Vesterbro (for langt væk for mig) og det viste sig at NurseBetty var i Århus. Så i et anfald af sen-ungdommeligt vovemod kontaktede jeg Candy, der tager imod i Rødovre. For at sikre mig ringede jeg og spurgte om hun kysser (hvilket er et must for mig) Det fik jeg kælent bekræftet. Ved ankomsten konstaterede jeg, at hun så ganske godt ud - ikke Malii eller Betty-godt, men....ok). Hun lænede sig kælent op ad mig og vi endte med at blive enige om 45 minutter til 1300 kr. Hun smuttede ud og kom hurtigt igen. Derefter brugte hun ca 5 minutter på ikke at kunne få lyd ud af radioen. Da det ikke lykkedes brugte hun et par minutter på at finde noget musik på sin Iphone, som hun så satte i gang. Nu er lyden fra en Iphone uden eksterne højttalere ret rædselsfuld, så jeg bad hende slukke. Den gik desværre ikke fordi hun mente at muisik var godt for stemningen. Jeg gav op og vi gik i seng. Vi begyndte at kæle men da jeg forsøgte at kysse fortalte hun, at hun ikke kyssede. Jeg fortalte hende, at det havde jeg jo netop spurgt om, hvortil hun svarede at hun ikke ville fordi hun lige havde lagt læbestift. Det virkede så åndsvagt, at jeg ikke rigtig kunne finde noget at sige, så jeg tav og gav op. . Stik imod al logik havde hendes famlen på min pik gjort den stiv og der var kommet lidt pre-cum. Op af sengen røg hun og kom tilbage med en magnum rulle kø'kkenrulle, hvorefter mit nu nødlidende lem blev aftørret efter alle kunstens regler (læs: bilvask). Derefter indledte hun en rutine, som jeg ikke har oplevet før: 3 ryk og en aftørring, 3 ryk og en aftørring, osv. Ca. hvert mitnut sagde hun: You like....You come now ? - og jeg tænkte: not fucking likely. Jeg forsøgte at få lidt liv i hendes pik (7-8 cm), men måtte opgive fordi hun flyttede sig væk. Så de 3 ryk og en aftørring fortsatte. Mens jeg spekulerede på om jeg ikke bare skulle stoppe nu spurgte hun om jeg ville have en finger i enden. Super tænkte jeg, så bliver hun nødt til at lægge køkkenrullen - og det var sørme rigtigt set. Så inden hun nu fik gjort noget andet forkert skyndte jeg mig at affyre kanonen.

Lynhurtig aftørring, i tøjet og ud i bilen igen - 19 minutter efter jeg var ankommet. 1300 kr fattigere og en ............oplevelse rigere.

Så..........Nu er det jo ret forskelligt hvad vi tænder på, så hvis ovenstående forløb har fået nogen her til at savle af begejstring, må I endelig ikke tøve med at kontakte Candy. Men for mit eget vedkommende forudser jeg nok ikke en re-match

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...