Hop til indhold

Udenlandske mandeblad i KBH?

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter!

Kender I et sted i KBH der sælger udenlandske mandeblad (med nøgne piger)? Synes især de engelske titler (Mayfair, Men Only, Club Internation etc.) stadig har lidt stil og klasse... Men de er blevet meget vanskelige at finde her i forbudsmonarkiet Sverige. :)

Skrevet
  • Author
Slamberten skrev, for 1 time siden:

hvorfor ikke download fra nettet?

Fordi jeg er ved at blive gammel og nostalgisk! :) Synes faktisk helt ærligt at det er rart med rigtige aviser og blade...

Skrevet

Jeg tror at du kan få din lokale blad handler til, at bestille dem til dig.

Skrevet
LilleSkutt skrev, for 2 timer siden:

Fordi jeg er ved at blive gammel og nostalgisk! :) Synes faktisk helt ærligt at det er rart med rigtige aviser og blade...

Også nemmere at have med på toa :-)

Skrevet
LilleSkutt skrev, for 9 timer siden:

Hej gutter!

Kender I et sted i KBH der sælger udenlandske mandeblad (med nøgne piger)? Synes især de engelske titler (Mayfair, Men Only, Club Internation etc.) stadig har lidt stil og klasse... Men de er blevet meget vanskelige at finde her i forbudsmonarkiet Sverige. :)

Hovedbane gården var det bedste sted da jeg købte de havde alt "turister" og liderlige rejsende JP

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.