LilleSkutt 221 Skrevet 8. September, 2016 Hej gutter! Kender I et sted i KBH der sælger udenlandske mandeblad (med nøgne piger)? Synes især de engelske titler (Mayfair, Men Only, Club Internation etc.) stadig har lidt stil og klasse... Men de er blevet meget vanskelige at finde her i forbudsmonarkiet Sverige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slamberten 99 Skrevet 8. September, 2016 hvorfor ikke download fra nettet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 221 Skrevet 8. September, 2016 Slamberten skrev, for 1 time siden: hvorfor ikke download fra nettet? Fordi jeg er ved at blive gammel og nostalgisk! Synes faktisk helt ærligt at det er rart med rigtige aviser og blade... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skelund 165 Skrevet 8. September, 2016 Jeg tror at du kan få din lokale blad handler til, at bestille dem til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slamberten 99 Skrevet 8. September, 2016 LilleSkutt skrev, for 2 timer siden: Fordi jeg er ved at blive gammel og nostalgisk! Synes faktisk helt ærligt at det er rart med rigtige aviser og blade... Også nemmere at have med på toa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 8. September, 2016 LilleSkutt skrev, for 9 timer siden: Hej gutter! Kender I et sted i KBH der sælger udenlandske mandeblad (med nøgne piger)? Synes især de engelske titler (Mayfair, Men Only, Club Internation etc.) stadig har lidt stil og klasse... Men de er blevet meget vanskelige at finde her i forbudsmonarkiet Sverige. Hovedbane gården var det bedste sted da jeg købte de havde alt "turister" og liderlige rejsende JP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg